Healing iFokus

Healing

LĂ€st 567 ggr
frodig
2

Godmorgon 16 juni

Godmorgon đŸ˜‰!

HĂ€r đŸ˜Ž och đŸ˜Ž kroppen fortfarande.

Hoppas ingen kommer och đŸ„ł innan jag hunnit dricka mitt ljuvliga morgonkaffe!

Önskar er alla en â€ïž och god söndag!

đŸ€—!

🙂😮

[Chakra]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

😮hĂ€r ocksĂ„đŸ™‚

Önskar er en fin dag!

Skogshumblan
2

God förmiddag. Hoppas ni fÄtt er morgontÄr kaffe och vaknat till lite. Min kropp tyckte det var dags att vakna vid 5, tyvÀrr var det inte vÀder att ge den en omgÄng löpning sÄ jag har slappar i sÀngen med avsnitt av favoritserien frÄn förr, "red dwarf". Om ett par timmar Àr det dags för sonens kalas sÄ nu kÀnns det som lÀge att köra igÄng familjen och dagen. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2

God morgon alla!

HÀr har det sovits lÀnge. Lilla Lo 1 1/2 har sovit hos mig i natt och hon brukar enl. förÀldrarna vakna vid 6-tiden, men i morse gjorde hon inte det. Hon vaknade kl 9, sÄ vi har verkligen haft sovmorgon. Nu har hon fÄtt sin vÀllingflaska och jag mitt kaffe. Just nu leker hon med alla leksaker samtidigt och jag kyvar till mig nÄra minuter vid datorn.

Ha en riktigt fin Söndag. Nu gÄr vi strax ut och gungar.

majlar
3

God morgon alla. HÀr Àr det blÄsigt och kyligt.

Fick springa efter Iris i bara morgonrocken klockan 6 i morse. Hon tar en slowish bort till grannen och tittar om det Àr öppet, dÄ springer hon in och Àter upp deras kattmat. Ingen hinner reagera, det Àr bara ett vitt streck som far runt och mannen i huset Àr beroende av kÀpp, sÄ han hinner ju inte stoppa henne. Jag efter och skriker för en döv valp. Hahahaha grannarna bortikring tycker nog det Àr komiskt.

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann

daga
3

God morgon till vĂ€xlande molnighet och halv storm som mina pioner inte gillar. VĂ„r katt Tekla 16 Ă„r hittade en solstrĂ„le att njuta av. Önskar alla en skön dag.❀

Andina
1

Go'Morron i stugorna!

HĂ€rliga och somriga bilder - tack för dem! đŸ˜˜

Har fĂ„tt sova ut inatt och kĂ€nner mig sĂ„ dĂ€r behagligt morgonlat
 đŸ˜Ž Dags för pĂ„tĂ„r för att fĂ„ igĂ„ng hjĂ€rnan. Det Ă€r skönt att fĂ„ morgna sig ordentligt, eller hur, Frodig, Chakra o Skogshumblan.

Det lĂ„ter mysigt med sjusovarmorgon med lilltösen, Gunilla. 

Och Majlar - haha, vilken hĂ€rlig syn och vilken bushund du har! 

Missade att vi skulle fĂ„ regn inatt - sĂ„ tvĂ€tten Ă€r lika dyngsur som den var nĂ€r jag hĂ€ngde upp den. Men solen kikar fram nu, hoppas den höjer temperaturen lite, för det Ă€r lite smĂ„kallt. Ska leta efter en liten solstrĂ„le att njuta av jag ocksĂ„, precis som din Tekla, Daga. Vad fin hon Ă€r! 

En fin söndag hoppas jag att ni alla fĂ„r! â˜€ïž

Pappa Kolis visar sin lilla telning att kring detta hus kan man hitta mat lite varstans

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge."  /Pearl Buck ♄· Medarbetare pĂ„ Healing

TezzD
1

👋 đŸ‘‹ allesammans! Önskar er en riktigt fin dag trots ostabilt vĂ€der! â˜€ïž đŸŽˆ

HjÀrtaRosalee
SajtVĂ€rd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

frodig
1

Fina bilder i trÄden, man kan aldrig se sig mÀtt pÄ blommor, och inte vÄra Àlskade djur heller.

Nu har jag vaknat till hĂ€r, i lugn takt, jaa det Ă€r ljuvligt đŸ™‚, nĂ€r kroppen och infallen fĂ„r bestĂ€mma, men lika spĂ€nnande kan det ju va med en liten 1 1/2-Ă„rings infall eller smĂ„ hundvalpars, tonĂ„ring snart eller?, rejs till grannen đŸ˜ƒ.

Det regnade rejÀlt hÀr ocksÄ inatt, blöta vÀxter men inga blöta klÀder som tur Àr.

Lycka till med kalas och annat ni Àgnar resten av dagen Ät.

Indiania
2

God middag!

I dag Ă€r jag trött, vĂ€dret skiftar fram och tillbaka men piggnar sĂ€kert till fram pĂ„ dagen! 🙂

Tack för fina bilder och vad kul det skulle sett ut Majlar med valpen pĂ„ sprĂ„ng och du sjĂ€lv ocksĂ„! 😃

đŸ€—till er alla!

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "