Hjälp
Ingen här dom kan hjälpa mig???
Jag behöver avstanna bromsa nått någon startat i min kropp, snälla någon som är kunnig
Hej på Dig 🙂
Det framgår lite otydligt i ditt inlägg om vad det kan röra sig om.
Har du möjligen fått Healing av någon som satt igång energier hos dig ? får man Healing kan det påbörjas en utrensning och vissa människor känner av det mer än andra och vissa känner inget alls det är så väldigt individuellt hur vi reagerar.
Mycket beror också på vad det är man får Healingen för ( det behöver du inte berätta här eftersom det kan vara högst personligt för dig ) men Healing kan ge olika kraft beroende på vad det är man får den för.
Min första tanke när jag läser ditt inlägg är meditation att släppa och rensa bort det som stör hos dig tankar och att låta hjärnan vila för det är så när vi har mycket i huvudet till sist blir det för mycket och hjärnan går på högvarv våra hjärnor tar inte in hur mycket information som helst så till sist blir allt bara speedat och kaos så lugn och ro meditera och rensa bort onödigt som inte behövs. Naturen gå ut och njut i den slappna av låt allt som stressar få lämna och återfå en balans och harmoni med både din ande och kropp.
Det går inte över en natt så ge det tid och ha tålamod men ibland måste vi bara stanna upp och "dra i nödbromsen" .
Mindfulness är också ett tipps att vara här och nu inte låta tankarna och känslor fara iväg långt framåt att jorda dig här och nu att stanna upp i nuet och som du skriver avstanna bromsa upp där kan både meditation och mindfulness vara till stor hjälp 🙂