Healing iFokus

Healing

Läst 470 ggr
Skogshumblan
2

God 14 juni.

God morgon. Grå himmel med regn av och till bjuds det denna skolavslutningsdag. Hoppas ni alla får en fin dag, vad ni än har för er.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2

God morgon Skogshumblan och alla andra som kikar in.

Trevligt med skolavslutning, men kanske ännu bättre i solsken än i regn.🌈

I dag firar jag min äldste son som fyller 40.🎈 Kan inte fatta att det är så länge sedan han föddes….

Ha en riktigt bra dag allesammans och så håller vi tummarna för sol i helgen!☀️

Indiania
2

God morgon Skogshumblan och Gunilla och ni andra!

Det är mulet väder i dag.

Tänk vad åren går fort Gunilla, min äldsta dotter har fyllt 42 år i mars.

Ha ett festligt firande i dag då Gunilla! 🌺

Det skulle verkligen sitta fint med lite sol i helgen!

Ha en trivsam dag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
2

Gunilla, käre värld, jag som har svårt att fatta att min son snart fyller 7, ligger lite i lä där. Hoppas ni får en fin stund med kalas och firande av sonen, och av dig. 40 år som mamma är inte att glömma!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Fredag igen🙂och en helg med arbete för min del.

Lycka till med allt som ni ska göra!

Ljuskristallen
2

God Morgon !

Ja tiden går fort och märkligt nog tycks den gå fortare ju äldre man blir.

Ha en fin skolavslutning och härlig födelsedag och en härlig Fredag till er alla 🙂

Det blev många och i den meningen och nu ska jag vara tyst 😃

Denna kommentar har tagits bort.
daga
2

Regntunga skyar och kyligt här men sol i sinnet. Önskar alla en fin helg.🌺

daga
2

Min dator lever sitt eget liv i dag och i går kväll erbjöd jag healing och meddelandet fanns i tråden. När jag 1 timme senare kollade var det borta. Underliga saker händer ibland med teknikens under.😟

frodig
2

Godmorgon på er 🙂!

Tack för fina bilderna ni bjuder på. Jag önskar er en glädjefull dag med firanden och allt annat som ni tar er för idag 🌺

Jag har lånat en kort stunds datortrafik här, men nu blir det till att rusta med regnjacka och sen ut ☔️

Andina
3

Go'Morron mitt på da'n!

Och Grattis Gunilla på din stora dag - 40 år som mamma! Det är värt att fira det! Och Grattis till din Äldste också! ✨❤️

Lite trist med regn på skolavslutningen - men det kan nog vara kul ändå, tror jag! 

Tack för alla härliga bilder, alltid så kul när ögonen får sitt också! 

Regnet strilar ner här också, lite åska väntas också - hoppas de har fel dock, Har haft för mycket av det, och haverier p g a det, på sistone. Så nu blir det till att dansa Soldansen hela da'n idag!

Såg på ett tv-program igår, där de förklarade varför vi upplever att tiden går fortare ju äldre vi blir; Det beror, enligt forskarna, på att vår hjärna, d v s vår 'inre klocka' saktar in - så att allt runtomkring oss upplevs gå fortare. Dags att ta fram 'skruvnyckeln' och dra upp sin 'inre klocka' igen! För nog rusar tiden iväg… alldeles nå't vansinnigt fort!

Ha en fin avslutning på veckan, allihop! Med massor av sol ute, inne och i sinne'! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing