Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 863 ggr
[Bettanbop]
1

Bränd av healing!

Hej alla vänner Blomma

Nu har jag en klurig fråga Glad

Jag har chattat med en tjej som sa att hon slutat ge healing för att hon brände sig i händerna, gjorde jätte ont, pluss att hon fick kraftig hosta.

Hur/varför blir det så???? missade hon sitt eget beskydd eller???

Jag blir själv varm och det pirrar i mina händer vi healing, men inte så kraftigt.

Vad tror ni??? Funderar

[Bettanbop]
0

Tog med tråden hit från en annan sida på iFokus så att fler fick vara med och diskutera detta 🙂

Några förslag var att hon inte kanaliserade. Jag trodde hon glömde be om beskydd och på så vis använde sin egen energi.

Vad tror ni 🤔

mayolica
0

Det är svårt att säga vad det beror på?  Vet du om det var något som hände upprepade gånger med olika personer,eller nån enstaka gång?

~ mayolica ~

[Bettanbop]
0

Upprepade gånger förstod jag det som. Att det var därför hon slutade.

[GunillaF]
0

Har inte en aning om vad det kan bero på. Har aldrig hört något liknande tidigare.

[Bettanbop]
0

Ja någon ting gjorde hon fel 😛

På något sätt använde hon sig själv tror jag.

tarotlasse
3

Jsg vet ju inte exskt hur denna healing gått till. Om healern möjligen haft smycken på sig. Jag har vsrit med när smycken blivit så varma å det gett brännskador vid healing. Hjsg har öven varit med när klickor gått sönder o blivit väldigt varma under healingen. Då under kurserna lär jsg ut att man tsr av sig smycken klockor mm efterdom de ksn ge skador på både händer o smycken o klockor på gtund av värmen. Så har inget med bedkydd att göra utan har med okunsksp av de kraftigs enerhier som ksn förekommsco stt metall leder o i vissa fall fördtärker energierns o värmen. Men finns väl inte en enda kursledare som inte beröttsr om denns ridk med att ha på dig smycken o klockor under en hesling behandling. Så desaa skador brror oftast på okunskap o bristsnde utbildning påbhur kraftig heslingen ksn bli. Lasse.

Ljuskristallen
3

Oj det där lät häftigt varmt det och min fundering blir genast om hon fick brännmärken eller blev kraftigt röd i händerna ?

Beskydd är det inte snarare en väldigt kraftfull energi från nån healing guide och där kan hon själv be om att inte behöva uppleva detta så hon kan fortsätta att ge healing.

Visst blir man varm och det kan bränna men så där tror jag inte att jag vart med om nån gång.

Mitt tips är att hon ber om att slippa ha det så under healingen för det där låter ju enormt jobbigt och det vore synd om hon måste sluta ge healing.

Lasse det där var ett bra tips att plocka av sig smycken.Har inte tänkt på det förr men drar jag mig till minnes har smycken blivit varma ibland så tack för det tipset 🙂

tarotlasse
1

Jag har varit med om där låsen till armband har smält av värmen och gått sönder. Klockor som börjat gå baklänges för att sedan stanna o aldrig mer fungerat gen. Dessutom så kan man riva o skrapa sin klienten om man har klockor o armband på sig. Så bara av den anledningen bör man inte ha smycken o klockor på sig. Man bör även ta av sig långa halsband. För kan vara irritrrande o störande att som klient få ett halsband som rör vid ansiktet eller huden. Lasse