God morgon 5:e Juni
God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in.
Här skiner solen och det är lite kyliga vindar. Nästan lite frostvarning inatt. Men oj, va friskt det var när jag var ute första gången med lillIris klockan 4.30 pip.
Småfåglarna kvittrade och flög ut och in i buskarna, det har jag aldrig sett förut. Det darrade till i hela busken och ut kom det en liten pippi med väldans fart. Det kändes som healing att få se.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Go'Morron allihop!
Tack för härliga bilder också! Majlar, din droppe är hur läcker som helst!
Fy bubblan för åska - även om jag älskar blixt o dunder… Men ibland blir det för mycket av det goda. Har ju fortfarande strul efter åskvädret i helgen - med havererad dator o telefon bl a. Jag hoppas vi slipper mer åskväder nu.
Mysigt med pippisarna i buskarna, Majlar! Det börjar vimla av små bebisfåglar nu. Och det piper i buskar o trän här också.
Idag ser det ut att bli en härlig sommardag, åskskyar tycks vara långt härifrån. Solen skiner för fulla muggar! :) Och glad är jag för det!
Ha en fin dag allihop! ☀️🌺
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon.
Så vackra bilder ni bjuder oss på. Tack🙂
Åskväder är inte så kul, är jag hemma så ser jag till att varken dator eller TV är ikopplade. Vill inte vara ute i åskväder heller om jag inte måste.
Ha en fin dag och trevlig helg allihopa🌺
God morgon alla!
Solen skiner och det är vackert men lite kyligt ute.
Vilka vackra bilder ni visar!
I dag blir det nog en liten cykeltur.
Ha en strålande dag! ❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon! Här är det vackert väder och sexton grader, så det borde kunna bli lite varmare framåt eftermiddagen. Jag hade gratisloppis igår och idag också, har så mycket saker som jag och mamma rensat ut och vill gärna bli av med mer. Igår blev jag av med saker motsvarande ett par flyttlådor 😛Tror inte jag blivit av med så mycket om jag tagit ens fem kronor saken, och det känns så skönt att folk kommer och hämtar det de vill ha. Miljövänligt är det också, och folk har sannerligen de mest skilda behov så även slitna välbegagnade saker går åt. Dessutom är det ett trevligt sätt att få träffa nya människor 🙂 för jag tar mig liksom ingenstans nu när foten bråkar så…

God kväll allihopa! Blir glad av vackra bilderna och vill passa på att önska er alla en trevlig helg :) I morgon blir det en mysdag, sen jobbar jag på fredag igen ;)
Kram på er
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God kväll. (Känns som jag mest skriver kvällstid här…) Härliga bilder, tack! Jag önskar alla en fin kväll, och för er som är lediga, en skön långhelg!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.