Healing iFokus

Healing

Etiketthealingmetoder
Läst 704 ggr
[Bettanbop]
2013-06-02 09:57
3

Healingbubblor !

I ett tidigare inlägg så pratades det om bubblor, jag frågade om det men fick inte till dom ordentligt.

Hittade en bra rolig hemsida där bland annat dessa energibubblor beskrevs, så jag provade.

Satte ihop händerna, handflata mot handflata framför mig, bad mina healingänglar om hjälp att skapa dena bubbla och fylla den mmed energi, då började mina händer "buckta" sig, sakta sakta var det som mina händer själva började öppna sig och ge plats för bubblan som växte i mina händer, såg inte bubblan men kände den.

JÄTTE HÄFTIGT 😃

Så nu kan jag också 👍

[GunillaF]
2013-06-02 10:02
2

Härligt 🙂

Skogshumblan
2013-06-02 11:02
2

Underbart! Hoppas fler kan bli inspirerade och få hitta sitt sätt att lära sig det här. :D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Bettanbop]
2013-06-02 17:34
0

Hur gör ni era bubblor? 

Bara rent mentalt eller liknande mitt sätt?

J-Artur-K
2013-06-02 18:23
2

Bubblor är praktiskt tycker jag. Du kan ju sända iväg den sedan ta ner den när du känner för det. Eller sända den till en person som kan ta ner den när han / hon känner för det. Men är viktigt att när man gör bubblan att man ber att man själv o den som tar emot den är skyddad. 

Om man sänder den till någon ska man göra ett datum som bubblan försvinner. Att den löses upp i universum.

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-06-02 18:27
2

Du kan ju sända ut en bubbla o ta ner den om ett år om du vill. Det är ju praktiskt. Men man ska bestämma ett datum där bubblan ska försvinna om man skulle glömma den eller så. 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Bettanbop]
2013-06-02 20:02
0

okej, men om jag sänder en bubbla till mig själv, vad ska jag då be om skydd från?

Då skulle jag kunna skicka några stycken att ha i beredskap till sådan här dagar då min fibromyalgi är extra jobbig, eller bara kunna plocka ner en på morgonen 😉till frukost 😃? (med ett utgångsdatum)

J-Artur-K
2013-06-02 20:10
1

När jag gjort ber jag bara samtidigt att jag ska vara skydad o den som tar emot den. Är bra att göra av olika anledningar. Ja exakt du kan sända iväg en, sedan om en månad kan d plocka ner den. Jag har bestämt vad man ska säga för att plocka ner den.

Om jag som ex sänder den till en person så har jag hittat på en ramsa som personen ska säga för plocka ner healing bubblan. ex :

Jag plocka ner dig healing bubbla skapad av  Joakim . När personen säger det får den healing. För personen säger koden jag har gjort för att plocka ner den. 🙂 Du kan ju göra 10 st på lager om du vill o ta när du känner för det.

Ny dag nya möjligheter