Änglarna idag 24/7
Idag drog jag två dagens änglarkort,, ett för forumet och ett för mig själv. Jag vill här dela med mig av båda två.
Till alla er på forumet
Jeremiel: Återfödelsens och nystarternas ärkeängel. Han öppnar sina lila och silverfärgade vingar och för bort sådan som du inte längre vill ha kvar i ditt liv.
Min egna dagens ängel
Ieilael: Ängeln för den framtid vi måste skapa och han ser bortom horisonten. Han säger att han ska hjälpa mig att fatta rätt beslut vid alla vägsked.
Tack snälla för detta kort,, precis vad jag personligen behövde just nu.
Visst är det fantastisk med våra änglabudskap och änglaråd.. Mer kommer inom änglar och dess fachinerande värld.
Kram och ljus till er alla !!
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

ta bort det gamla och fatta rätt beslut inför det nya, ja, du mariaj, de bägge korten stämde bra in på mitt liv, nu. Jag har precis stått vid ingången till en skiljeväg: nu står jag mitt i och det blåser från alla håll. Men det är också härligt att ha vågat att ta steget, samtidigt öppnar ju sig alla möjligheter i livet.

#1 Ja, precis. Det är nu de rätta valen ska tas, och du går in i nya utvecklande möjligheter. Lite på dig själv och be änglarna om stöd i dina beslut. Vänligen /// MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Stämmer bra på mig oxå, jag e nämligen inne i en ny fas i mitt liv..Har fått gå igenom jobbiga utrensningar sista tiden och jag tror att det blir mer, då jag jobbar mycket med healingen.. Den hjälper mig verkligen att rensa ut, att kunna släppa det gamla för att ta in de nya..

Tack Maria! Det är verkligen en positiv förändring på Övernaturligt nu, en positiv nystart! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

här stämmer dom på mig å, jobbar hårt med förändringar i mitt liv och kliver på vägsjäl rätt ofta varje gång blir jag med tiden visad åt vilket håll jag ska gå och det gamla läggs bakom mig, tack så mycket