Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 849 ggr
KristinS
0

En ängel i Ljuset

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill berätta för er alla om en väldigt stark händelse som jag var med om för ca: ½ år sen, närmare bestämt på julafton. Jag var ensam hemma då min son motvilligt hade åkt till sin pappa. Jag hade sen en tid tillbaka haft kontakt med min vägledare, som är en helt gudomlig kvinna. Hon visade sig för mig precis efter kalleAnka hade varit, då jag kände mig väldigt ledsen, orolig och ensam. Att vara själv på julen kändes väl lite konstigt, trots att jag egentligen själv hade valt det. Jag ville inte åka iväg pga, av att det varit väldigt oroligt med min son den sista tiden. 

Jag bad min vägledare "ängel" att hon skulle sända en ängel till min pojke, för att ge honom mitt stöd och bevaka honom åt mig. Hon log mot mig och försvann. Jag fylldes med en varm trygg känsla om att allt skulle bli bra. En underbar känsla och upplevelse !Kyss

Julhelgen gick och min son kom hem. Han berättade för mig att han hade tagit ett jättehäftigt kort hos sin pappa. han visade mig en bild som jag blev helt betagen i , och jag kunde knappt tro mina ögon. På ljusets sida var det en form av en ängel. Jag frågade honom när han tagit kortet, och han svarade mig att han gick en liten stund efter kalle Anka varit på tv:n. Nu gick det rysningar i hela mig, och då förstod jag att det var min vägledare som verkligen hade sänt honom denna ängel.

hans pappa bortförklarade allt och ville inte se det. Han sa hela tiden att det var sterarin som runnit på ljuset. Både jag och min son tror att det var en ängel som sänts… Vad tror ni ? /// KristinS

MariaJ
0

Vilken underbar bild. Så härligt att din pojke lyckats fånga detta på bild. Det är ju en underbar avbild av en liten ängel med gloria. Och…han tog det ju precis i samma tid då du bad om det !! Kyss ///  MJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

melia
0

ser absolut ut som en liten ängel Glad

[Hellas]
0

Oh så vackert fotografiOskyldig

Det är ju taget så att man ser en ljushållare med ett kraftigt stearinljus som är tänt. Är det en prydnadsängel som bryder ljuset eller kan det verkligen röra sig om en riktig liten ängel?

Kram
Hellas

[Hellas]
0

Oh så vackert fotografiOskyldig

Det är ju taget så att man ser en ljushållare med ett kraftigt stearinljus som är tänt. Är det en prydnadsängel som bryder ljuset eller kan det verkligen röra sig om en riktig liten ängel?

Kram
Hellas

Tuva-Lena
0

Helt otroligt, visst är det en ängel?! Åtminstone som jag uppfattar det.Förvånad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

KristinS
0

Javisst är det otroligt!Glad

Det är ett helt vanligt enfärgat blockljus som står på ett fat.  Ingen bild eller prydnasängel fanns i närheten!! 

Oskyldig Jag tror att det är så otroligt att min pojke har lyckas att fånga ängeln på bild!!///KristinS

FiaH
0

Ja, ja säger då det, mycket fin bild, vilken otrolig känsla  för din son.Oskyldig

Glittervittra
0

Men jösses så fantastiskt!! *ler*
Ja jag tror absolut änglar finns..har ju sett och upplevt en själv en gång för över 20 år sedan. Den upplevelsen glömmer jag aldrig!
Jag var gravid…deprimerad och ville inte leva..då stod plötsligt ett väsen vid köksfönstret och började liksom pratade telepatiskt..det kändes som hela jag fylldes av en injektionsspruta av lugnande..
Det var en grönskimrande gestalt, jag såg inget ansikte, händer eller fötter..inga vingar heller för den delen..men ändå visste jag att detta var en ängel *ler*
Så nog sjutton är det en ängel som fastnat på fotot..det tror jag allt ;)

Kramis

KristinS
0

Min son är jättestolt och han tvivlade aldrig på att det var en ängel i ljuset!!

GladGlittervittra, tack för att du delade med dig av din ängelupplevelse. Vilken tur hon kom till dig och hjälpte dig!  Jag har också upplevt liknade händelser , men  precis som du beskriver aldrig sett dem så tydligt utan jag såg dem lite som en skuggad kontur . Aldrig så synligt, som det blev för min son! Men visst är det en skön känsla och ett lugn som är ljuvligt.

FundersamMen undrar en sak om änglar lättast visar sig när man är orolig,nere eller har nån form av kris?   ///KristinS

LisaL
0

Hej Kristin!

Jag tror att när vi känner oss ledsna eller deppade så är vi mer mottaglia för andra väsen . Våra sinnen är mer öppna och kanske söker vi mer och tittar efter något " annat" när vi är ledsna.

Det var en skön känsla ni hade, du och din son. Barn är väldigt öppna i sinnena och din son har lätt för att ta in olika energier som du kanske se lite suddigare.

Ha det bra!

Kram LisaL

noita86
0

Hej! jag har varit med om en händelse för typ 2-3år sen…

Jag en väninna stod i vardagsrummet bakom en soffa och kolalde ut… de andra bekannta: hennes man o min kusin o vänninnans kusin öppnade ytter dörren och kollade ut när det ös regnade och det åskade…Där jag stod brevid min väninna bakom soffan så helt plötsligt så ser jag ett blått/vitt sken står bakom min väninna…och utan att jag ordet av det så slår blixten ner ganska nära oss…

jag berättade det för henne hon vart lite rädd…

Efter en stund så sprang vi i ösregnet till bilen…så kom min väninna på att hon hade glömt dynorna ute…hon o min kusin sprang in med dom i förrådet…sen så slog blixten ner typ 3 meter ifrån dem…

Det small i öronen…och jag tänkte: Jag såg min väninnan skyddsängel för första gången…

Jag brukar se min egen också…ser blått/vitt sken ängel liknande sken går förbi mig ofta…även ser skenet runt om mig…

MariaJ
0

Vilken underbar berättlse. Att få uppleva en skyddsängel så klart som du gjort. Hur reagerade din vän när du berättade ?? MJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

noita86
0

MIn väninna vart chockad..men vad hon visst redan så kan jag se änglar och blå/vitt sken…hon tror och har haft många ruskiga saker i hennes fd. hus som hon flyttade ifrån pga. skilsmässa…

någon sitter på hennes fötter..hon hade gått till et medium…hon mediet sa: har du tänkt på att om den figuren skulle vända sig mot dig?

min väninnna vart jätte rädd…

maritapetersson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag tror på dig. Jag vet att dom finns. Jag har också träffat änglar.

noita86
0

#14 Hej maritapetersson!

vad har du upplevt?kännt?sett?

MariaJ
0

Skapa en ny tråd med Änglaupplevelser…Jag har också mycket att berätta där.. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

noita86
0

OK…hur skapar man en ny grupp??

någon som kan?

MariaJ
0

Jadå.. Du går upp på vänster sida av forumet där det står SKRIV… klicka där så får du upp en ruta där du skriver en överskift och kan göra inlägg själv. Sen bara trycker du publicera ..så hamnar den i trådens fönster. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

noita86
0

Jahaa men kan ingen annan publicera då?

Soffe
0

#19 Varför kan du inte göra det själv? Det är inte svårt alls!

MariaJ
0

Jag kan fixa det om ni vill.. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

noita86
0

gör så! jag tkr det är lite komplicerat:D