30:e maj - Torsadg
Hej och godmorgon i tråden!
Upp och hoppa! Solen skiner, himlen är blå, ännu så länge🙂.

Godmorgon Rore och alla ni andra som kommer in här ☀️!
Strålande sol, stilla och grönt och massor av fågelkvitter. Jag har fått en vacker start på dagen här, och nu ska strax kängorna på för jag ska iväg ut i skogen. Men först fixa lite matsäck.
Jag hoppas ni också fått en bra start på dagen. Lycka till med det ni tar er för idag och tack för glada trollet Rore
!
Kram på er kära healingvänner
!
Edit. Jag kopierade in din text till den här tråden Frodig/GuillaF
God morgon alla.
Man kan tro att vi inte bor på samma planet, här regnar det och plaskar i stuprören så Iris tror det är spöken som kommer in. Hon är för rolig, allting kan vara liiite farligt. Tills man visar henne, då kommer skuttandet och glädjen fort tillbaka. I morse hade skatungarna ett race på altantaket. Iris satte sig käpprätt upp och lyssnade med öronen på helspänn. Man tänker inte alla gånger på att allting är nytt för henne, lilla raringen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God förmiddag alla!
Härligt troll Rore! 🙂
Ha det så gott i skogen Frodig !
Du ser ut att få fyra varma dagar Gunilla!
Majlar vilken fin bild på skatan 🌺
I dag hoppas jag hinna läsa lite i boken som Elaine N. Aron skrivit: "Den högkänsliga människan" Det är en mycket intressant bok.
Ha en fin fortsättning på dagen! ❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Just hemkommen från jobbet :)
Vilka härliga bilder ni lagt in, önskar er alla en härlig fortsättning på dagen ☀️

God middag.
Vilken härlig bild rore, blir glad av att titta på den🙂
Så fin bild på pippin majlar, visst är det underbart att se förundran och nyfikenheten hos alla små, både hund och människobarn. Tänk så mycket det finns att upptäcka❤️
Här är det också en varm dag, 25 grader.
Ha det gott alla healers🌺
Rosalee