rysningar i kroppen
hej!
ja får iblande, eller väldigt ofta som rysningar på kroppen… ofta på överkroppen och utmned armarna…de är inte så som när man ryser för att det är kallt till exempel..utan ja kan inte beskriva de riktigt… ja har fått för migatt de kan ha med andlighet att göra ? men ja är ganska ny påd etta ämne…så därför fråga ja… ofta är de på höger sida… men ibland öve hela..
Hej maddisenn!
Jag brukar få rysningar på överarmarna när jag får bekräftelse på något från andra sidan och annars också när det är något kraftfullt som stämmer.
Tänk nästa gång hur du har det runtomkring dig när du får dina rysningar……tror du själv kommer på det.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag får samma sak, fast även ner för benen också går det i vågor. Har inte riktigt klurat ut varför jag får såna men en gång drömde jag att jag satt som paralyserad i en soffa och sa till min pojkvän att det var många andar i rummet, och jag hade så starka rysningar att jag vaknade av det.
ops, såg nyss att det var en något gammal tråd.
Vissa människor känner rysningar i kroppen när de har andekontakt. Vissa känner pirr i hårbotten medan andra känner på annat sätt.
Kan man inte få dom där rysningarna av andra anledningar också? Kan få såna själv ibland och jag försöker verkligen känna av vart dom kommer ifrån…kan vara nu levande personer…eller så är det jag som är ute och cyklar totalt!
#4 Andra tillfällen jag får rysningar är när det någon annan eller jag själv sagt är sant, då kommer det rysningar som någon slags bekräftelse.
Tror inte du är ute och cyklar på något vis. Berätta gärna mera om du känner för det?
Kram
#4 Ok…nämen menar att när man får såna trysningar och känner efter kan man ju få en bild av en person..men det kan vara en nu levande som antagligen tänker på en just den stunden..kan det vara så tro??
Min uppfattning är, att det är starka energier som kan framkalla rysningar. Personligen känner jag, levande människors tankar som är energi, mycket starkt. De kan skapa rysningar, och även väcka tanken vems tanke energi jag känner i mig.
#6 Ibland läser jag som en kratta!
Läs vad #7 Pirkko har skrivet där har du ett bra svar på frågan 
Jag känner rysningar och även pirr i hårbotten det varierar.
#7 Ok så det kan vara så alltså!
#10 Jag i varje fall upplever olika känningar i kroppen, bla. just känslan av rysningar/skakningar.
Men, jag utesluter inte, att även energier vad man kallar andar, kan ge olika känningar i kroppen. De är energier i allra högsta grad.
Jag får rysningar över hela ryggen när jag söker kontakt eller när jag behandlar.
Jag får rysningar och det dundrar i öronen, som en vindil och så är det borta.
Man kan nog känna på olika sätt, det ena är inte likt det andra. Man bara känner att det är något ovanligt som händer.
Hej allihopa, Tack för intressant information. Jag har själv börjat få sådana rysningar mer och mer senaste tiden. Jag känner en värme och rysningar från huvudet ner längs nacke och hals. Längs ryggrad ner i benen och ibland känner jag en värme i båda handlederna i samband med detta. Jag känner liksom tidigare nämnts att det hänger ihop med människors energier. Med vissa människor känner jag det väldigt starkt. Men ibland är det som att jag själv skapar det och att det fungerar som en helande verkan. Jag är fortfarande lite osäker på betydelsen och mönster och vad det försöker visa. Och vad jag ska göra med det? Kom gärna med fler inlägg :) Namaste
#14 DEt var ett tag sen denna tråden började, kul att du hittade den.
Om det inte är en bekräftelse som rysningarna ger sig till känna så kan du ju försöka känna vem som hälsar på dig från andra sidan.
Kan tala om att mina händer blir brännheta då jag läser vissa böcker, då känns boken väldigt rätt att läsa just då.
Tack Indiania,
Här kommer ett lite sent svar på detta, jag har försökt fokusera på och känna efter vem som hälsar på från andra sidan. Men det är svårt får ingen direkt känsla av det, det är mer som en ström av energi. Har du något tips på övning man skulle kunna göra för att få en tydligare eller klarare bild av vad/vem det skulle kunna vara?
Namaste
Johanna
Jag får också rysningar ofta. Ibland får jag det när jag pratar med en människa. Har funderat men vet inte exakt varför. Om man känner andras känslor. Känner som ledsamhet ibland och undrar om det inte kan vara andras sorg.
Får även kraftiga rysningar när jag ger healing och när jag ber om energi från kosmos och jorden tex.
Intressant tråd om rysningar om än lite gammal.
Jag har fått rysningar i en hand som spred sig till hela armen när jag tittade på en bok om änglar i en affär i den handen som jag höll boken med.
Jag testade med andra böcker och då fick jag inte det. När jag åter höll i boken om änglar fick jag igen rysningar. Jag höll på så ett bra tag i affären och det blev bara rysningar med änglaboken. 😂Jag köpte boken kan jag säga!
Fick samma känsla när jag höll i en bergskristall och jag testade med olika Kristaller och det var mest med en sten så jag köpte den!
Jag har tolkat det som att andevärlden/min guide eller mitt undermedvetna vill tala om något viktigt för mig när jag får rysningar.