FORUM- Träff
Vi har sett en bra tråd på ÖN, och skulle också vilja lägga in den här.

Det skulle varit jätteskoj att ha en forumträff med alla som har möjlighet att komma. Finns det något intresse om jag och mina Medarbetare skulle anordna en sådan… Skriv upp er här i tråden om ni skulle vilja ha det.. Så får vi se om vi kan ordna en träff i höst.
Varma hälsningar MariaJ, LisaL och FiaH
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Beror så klart på vart träffen skulle vara
/Sanna
Japp.. samma här, beror på vart..
Ja, det skulle va trevligt!
Mvh. Anki

Helt klart skulle det vara kul men beroende på var………
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Håller med dom andra, om det inte är alldeles för långt att åka så kommer jag gärna med, men det beror ju också på när… jag kan åka långt också =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det skulle vara jättekul!

Vi som arbetar med sidan ska träffas för att snacka oss samman lite ang forumet på måndags kväll. Jag tar även upp denna diskussionen om var- när- hur allt kan gå till. 
Om vi tänker oss att vi från skåne kör 20 mil upp i landet…hur långt blir det då för er som bor längre upp i landet att köra ner ?
Har ni ng förslag på var vi kunde varit ? //// MariaJ
Carpe Diem
Maria Johnsson

Låter kul!!
///KristinS

Hade varit jättekul.//Erika

Jättekul,Maria och Co!! Här pågår förberedelser för fullt inför träffen på ÖN!Ska bli så spännande.Och har jag möjlighet,så kommer jag till er träff,såklart!Varmt lycka till./Ewa

säger samma som dom andra, om det inte är för långt att åka så kanske fega jag kommer
men det vet man ju aldrig vad mina rädda nerver är på för hummör 

Snälla melia…du behöver inte vara rädd för oss. Vi lovar att vi är snälla och ska ta emot dig med öppna famnen.. Klart du ska med !!
/// Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Ska nu även säga att vår träff blev inte förren på tisdag förmiddag. jag lovar att meddela er så fort vi pratat mer om det och kollat upp lite mer.
Men fortsätt och anmäl er ..ni som är intresserade. 
Carpe Diem
Maria Johnsson
#13 Hur många är vi från kristianstad? Vi kanske kunde samåka? I så fall är jag med!! Skulle va jätteskoj!!
Det låter jättekul, jag vill vara med
Låter intressant

Kanonbra att vi kan bli några stycken. Lämnar närmare besked efter vår träff imorgon.. Har ni ng förslag på var vi kan vara ??
// MJ.-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

jag skulle nog kunna skicka iväg man o barn….fniss. Bor i Billeberga. Möjligheten finns iallafall. Vilken dag är aktuell?
Va bra med förslag, det tar vi gärna emot, vi ska träffas i morgon och prata om det , så vi återkommer med vad vi pratat om, men det är bara kul om ni ger förslag. Kram Fia