Healing iFokus

Healing

Läst 518 ggr
[GunillaF]
5

God morgon 23:e Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon till denna Torsdag som bjuder på molnigt väder och aningen duggregn i mina trakter.

Snart slut på den här veckan också. Oj vad det går snabbt och på Söndag är det morsdag.

Ha en bra och givande dag alla!🌺

Skogshumblan
3

God morgon! Ljuvlig bild Gunilla! Ja dagarna försvinner en efter en:) Idag regnar det här, var uppehåll och jättefint väder igår. Hoppas det håller upp så min dotters mullegrupp slipper bli genomblöta. Inte för att de hindrar dem…. Ha en fin torsdag vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

powerofthebass
3

Godmorgon hoppas dagen blir bra för er

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Indiania
3

God morgon alla!

Regnet hänger i luften här också. I dag skall jag lata mig efter städningen i går.

Håller meder veckorna bara rusar i väg.

Ha en finfin torsdag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
4

God förmiddag. Här regnar det ett stilla försiktigt regn. Man blir bara liite blöt, när man står där och väntar, på lilla Iris, när hon uträttar sina ärenden.

Fina bilder. Och visst svischar dagarna förbi i rasande fart. Stanna upp och var i dagen så länge du kan.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Blir man glad eller?? Mitt nästyngsta barnbarn

Andina
3

Go'Morron allihop! 

Har inte hunnit läsa i tråden ännu, har bråttis men tittar in ikväll eller inatt för att läsa ikapp.

Vill önska er alla en finer dag! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2

Kikar in och önskar god middag. Sitter hemma idag och skriver ihop vad som sas under utvecklingssamtalen vi haft med eleverna. All denna dokumentation. Vi skriver och dokumenterar allt på minst tre sätt i olika datorsystem. Känns fel att så mycket tid går till detta. Tiden kunde eleverna fått ut så mycket mer av… Det är fantastiskt att se hur mycket eleverna utvecklas. Det är en stor resa att få följa förstaklassare! Några kunde läsa och skriva när de kom i höstas men några har först nu lärt sig. Helt fantastiskt att se deras resa! Nu är det dags att återgå till skrivandet. Ha en fortsatt fin dag!

/ Skogshumblan

Spanaren
1

God morgon, god middag och så drar vi också till med go kväll 😉

Strålande flytande solsken även idag och det är så underbart! Härligt att läsa och se vad ni har för er på era olika ställen i vårt avlånga land.

Skogshumlan, så underbart att få följa första klassare. Håller helt med om att systemet är fel upplagt då datorn får mera tid än dessa underbara barn. Vi alla måste tänka om och i tid/ kram

[GunillaF]
1

#7 Hej, så kul att se dig. (Long time no see)🌺

Hur har du det? Skriver du och fotar nuförtiden också?

Spanaren
1

#8 Hej vännen! Ja jag skriver och jag fotar och jag läser och jag bara är. Just nu så önskar jag många röster till min tävlingsnovell *Livet som vände* bara fyra dagar kvar att rösta. Just nu leder jag men det kan fort ändras *ler* Här har ni länken om ni vill glädja mig med er röst:

http://www.kapitel1.se/ann-britt-berglund/livet-som-vande

/kram

Spanaren
1

Ps Hur har du det själv #8?

Skogshumblan
1

Spanaren, så kul att se dig här igen!

/ Skogshumblan

Spanaren
1

#11 Hej, på dig fina vän och lika kul är det att se dig också. En av mina älsklingsblommor har du också som nickbild *kul* /kram

[GunillaF]
2

#10 Tack, jag har det så bra!🙂

Skogshumblan
1

Spanaren, ja vallmo är fint. Den är självsådd vid vår brevlåda och be den som rör plantan! ( Förmodligen den enda växt i vår trädgård jag säger så om).

/ Skogshumblan

Spanaren
1

#14 Bra för den är så otroligt vacker både före och under och efter sin blomning.

#13 Kul att höra/ kram

J-Artur-K
1

God eftermiddag 🙂 Var ett tag sedan jag var här inne, Så var tvungen att kolla runt 🙂

Ny dag nya möjligheter

Skogshumblan
1

Hej J-Artur, kul att se dig :)

/ Skogshumblan

[Chakra]
4

Åhhh, vilka härliga bilder! #4 Helt ljuvlig!😃
#1 Finns Mulle fortfarande? Vad roligt!

Nu är arbetsveckan slut och gräsmattan nyklippt!
Solen skiner och bakom allt det gröna skymtar Vättern här uppe hos mig i backen.

Skogshumblan
1

Chakra, ja mulle lever. Min dotter går på "ur och skur" förskola, där ingår att barnen har knoppis, knytte och Mullegrupp. På orten vi bor har vi en liten men väldigt aktiv friluftsfrämjargrupp så de som vill för Mulle och Strövare/Lufsare :)

/ Skogshumblan

[Chakra]
2

#19 Viktigt att lära sig om naturen, så det var roligt att höra!

frodig
3

Gokväll på er 🙂!

Fin och snabb dag här också 😉. 

Ur och skurförskola låter härligt tycker jag med, och sen åldersanpassad verksamhet uppåt i åldrarna för den som vill. Heja för er som håller på med det 🌺!

Nu blir det ögonvila här till ljuv musik 🎧!