God morgon 21:a Maj
God morgon!
Jag gissade också att det var frodig som hälsade på Gunilla! 🙂Vad roligt att träffas!
Grattis till din prestation i Gbg, Skogshumblan!🏆🌺
Vaknar till "Ängeln i rummet" vildvittror som dansar i dimman på ängen utanför, en liten fågelmamma på väg in i holken för att ge ungarna frukost…En ledig dag för min del som jag ska göra något bra av, men först en långs stund med kaffekoppen.
Godmorgon!
Mmmm vilken ljuvlig grönska på din bild Chakra, och bilden av din morgon som du beskriver, så härligt att du får vara ledig och njuta av dagen.
Själv ska jag strax nörda iväg in i mina böcker 🤓, men det är okej, jag har redan njutit av morgonen några timmar här.
Och så har jag hunnit notera också att det intuitiva vetandet är på alerten och mår bra här inne 😃, det känns betryggande och gott ❤️🌺 en nöjsam dag önskar jag er alla!
Tidigt denna stilla morgon med överväldigande grönska, fågelkvitter och ett stilla hav började min dag med en meditation. Att vara innesluten i stillheten dit alla vardagsbekymmer och svåra val inte når är att fylla sig med energi. Gårdagen är förbi, om framtiden vet vi inget men denna dagen kan levas här och nu. Önskar alla en underbar dag. Carpe Diem.
Go'morron allihop!
Och tack för härliga bilder!!
Igår hade vi en högsommardag - strålande sol o varmt! Men nu ser det ut att vara 'slut' med det på ett tag. Mulet, lite regnigt och svala 11-12 grader väntas den kommande veckan…
Vilken skön start du haft på dagen, Chakra! Och vad skönt att starta dagen i meditativ stillhet, Daga!
Jag tror jag ska starta upp morgondagen så. Ikväll åker folket hem och jag kan få vara med mig själv igen.
Ha en fin dag på er allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Åh vilka härliga bilder ni visar!🙂Jag har nyss kommit hem från fotvården och fick en fin promenad på köpet även om det är lite kvavt ute.
Det åskade ordentligt i natt och jag är lite rädd för åskan, hoppas det inte blir mer åska i dag.
#1" Ängel i rummet är en fin " låt!
Ha en fin fortsättning på dagen!🌺
" Var nära naturen - var när dig själv "
God natt på er;) Har glömt av morgonhälsandet idag. Vilken härlig bild och beskrivning av vildvittror och knytt Chakra! Och som vanligt ljuvliga bilder från olika håll. Frodig, ursäkta en nyfiken humblas fråga, vad är det för böcker du "nördar" in i? Här har det regnat ett par dagar nu, igår kom blixt å dunder förbi en sväng. I morse var det tät dimma, inte helt lätt att köra till jobb då man knappt såg 2 vägpinnar framför sig. Mellan skurarna luktar det så gott av hägg som slagit ut här. Älskar den doften! Dagarna går i ett huj tycker jag men så goa energier det är när man mår bra, är med människor som man gillar och tycks om tillbaka av ( knepig formulering men ni fattar vad jag menar hoppas jag). Hoppas ni alla får en god natt och fin dag i morgon. Kram på er.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.