Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 838 ggr
britt-mari
0

positiva energier?

Kan man utan några som helst förkunskaper skicka positiva energier till någon som man tycker om och som verkligen behöver.

Även om jag inte kan säja att jag har någon konkret kontakt med andevärlden, så tror jag ändå att den finns där och jag brukar be mina guider och andliga vägledare om hjälp. Kanske de kan hjälpa mej när jag försöker skicka positiva energier/healing.

BMW

Tarotsanna
0

Ja, det tror jag att man kan! Positiv energi använder jag ofta i min vardag t.ex. ett vänligt ord till någon annan kan ju betyda väldigt mycket. Att ge någon ett leende kan också ge positiv energi. Och jag tror att även våra tankar via universum påverkar den det riktas emot. Så det gäller att man tänker positivt om sina medmänniskor.

MariaJ
0

Visst om att vi alla kan skicka positiva tankar och ljus utan någon förkunskap. Genom att tänka positiv om en människa och vilja hjälpa så tror jag att vi kan påverka till en viss positivitet omkring personens liv.

Att vilja ge kärlek, ljus och vänlighet till någon är en fin egenskap, och när man tänker gott om någon så slussas den energin upp i universum..och återsänds både till dig och personen du vill ska må bra.  

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Det är så som jag gör, jag har inte än gått någon healing skola, men jag skickar gärna positiva tankar, och att jag ger kärlek mm. Det finns så mycket gott vi alla kan ge genom vänlighet och positivitet.

britt-mari
0

Tack så mycket för era svar.

Då kör jag vidare som en glad amatör. Det gör ju iaf ingen skada. Det kanske snarare gör någon lite gladare.

BMW

Soffe
0

#4 Det är bra! Glada o Positiva människor uppskattasGlad