18:e maj - Lördag
Godmorgon i tråden!
Här ligger molnen som ett täcke över himlen och fåglarna kvittrar så fint. Känner mig trött i kropp och knopp. Mycket som händer runt omkring.
Kaffe bryggaren kommer snart at puttra igång här så kanske tankarna klarnar.
Trevlig helg på er!

Godmorgon alla,
Ja, det är en ovälvande tid nu… och det känns. Mycket ofattbart som händer men även många mirakel som kommer till oss.
Hitta en plats och öppna era sinnen och det kommer från alla håll, värme och ljus till alla.
God morgon!
Detsamma till dig.
Vad är healing för något?
Tack Majlar❤️Den satt fint🌺
Dogen! Mitt svar på vad healing är: Kärlek i sin renaste form.
Go'Morron i tråden!
Och tack för härliga bilder! Härliga färger o blommor i din bild Rore! Din bild majlar, fick mig att tänka på att "spränga gränser"…
Sänder över en massa styrke- o peppkramar till dig, Rore! 🤗
Det grå täcket täcker himlen även här. Men härligt fräscha 12 grader i luften. Det sägs att täcket ska luckras upp en del under dagen och luften ska värmas upp till sommarstrecket.
Pappisen väntar på frukost, jag ska ta mig en påtår o zippa på den utomhus, besöket vaknar just nu hör jag, så 'ensamtiden' är slut för idag.
Jag hoppas ni får en riktigt mysig o fin lördag allihop! Kanske ska ni sjunga med i Schlagerfestivalen ikväll?
HareGodis! ☀️🙂
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
🤗 Tack Andina!
Godförmiddag alla!
Fina bilder som vanligt!
#10 så brukar jag också säga Pingst är hänryckningens tid och visst känns det! 🌺
#0 Rore Skickar massor av goa kärleksbubblor till dig! ❤️
Här är det sol och sommarvärme i dag också, underbart och Andina jag skall också se på Schlagerfestivalen i kväll! 🎧
Var ju till K-d ögonmottagning i går och det var bra med mitt öga, enbart glaskroppsavlossning och ingen skada på näthinnan, flugan som dansar framför hö öga kommer att försvinna så småningom.🙂
Jag önskar er alla en underbar Pingst och låt er ryckas med! ☀️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Andina vilken sötnos du har fångat på bild. Man ser t.om ögonfransarna.