Healing önskas
Hej alla Hiffare!
Jag har inte skrivit på ett bra tag, men jag har ändå varit aktiv här och läst det ni skrivit. Som vanligt blir jag alldeles varm av er vänlighet och känner nästan att jag också får ta del av healingen ni ger andra.
Jag skulle vilja önska healing ikväll, alternativt imorgon om någon känner att den har tid. Har åkt på något med nacken som ger migränliknande symptom och inga smärtstillande verkar hjälpa. Har samtidigt fått en riktigt illa akut urinvägsinfektion, så resan till Norge och 17:e maj-firandet blev dessvärre inställt. Nu ligger jag här med smärta, antibiotika och feber och hoppas på att bli bättre snart. Jag hoppas att jag kan bli det med er hjälp också.
Kram! 🌺
Klokt av dig att gå ner i vila, du lyssnar fint till kroppens signaler. Sänder kärlek och energi till dig och din situation. Kram.
Ojdå, du har allt mycket nu… jag skickar till dig bums och hoppas att du får må bättre snart.
Visst är det härlig stämning här ❤️ och med tanke på alla helande krafter som är i omlopp här så räcker det med att gå in på sajten för att få sig en liten dos 🙂
Sänder healing till dig kl 24.00.❤️
Sänder vid 24-tiden jag också.🙂
Tack allihopa!
Jag sov jättegott och vaknade utan smärta! Nu har förvisso nacken börjat göra ont igen, men det får jag skylla mig själv när jag sitter så dåligt vid datorn.
Kram!❤️
Så bra att du mår bättre! 👍Sätt dig lite bättre och försök hitta en mer naturlig sittställning så att nacken kan slappna av 😉
Krya på dig.
Vad är Healing förnåt?
#8 Det finns en massa trådar och artiklar härinne som beskriver vad healing är. Titta i dem om du vill fördjupa dig. Väldigt enkelt sagt är healing kärlek och omtanke och en önskan om bättring till den som får healing.