Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 400 ggr
Elisabeth-J
0

Olycka/Healing

Åter igen har jag fått föraning om att något ska hända, jag har bl.a hört ambulanser i två dagar och jag har känt att någon kommer att dö. Jag har varit så orolig för vad som ska hända och vem.

Ikväll inträffade det en olycka här där en ung man dog och flera är skadade och jag ber alla som vill att skicka tankar och healing till dom drabbade och deras anhöriga. En av våra medlemmar Junetta har en släkting som var med som nu kämpar för sitt liv, så hon bad mig att be er alla om er hjälp. 

Varma kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

LottaU
0

Jag sänder massor av kärlek och ljus! Tar med det nu när jag går till sängs, så får dom det under hela natten!

Hoppas att det hjälper något för dom drabbade!

Ljus & Värme

Lotta

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

MariaJ
0

Jag beklagar verkligen vad som hänt. Så tragiskt. Det är aldrig roligt när olycker händer, och människor blir drabbade på detta sättet Ledsen Jag är även ledsen för din skull Elisabeth, för att du fått känna av detta i flera dagar innan det händer.

Naurligtvis så skickar jag positiva tankar, ljus och kärlek till alla inblandade. Jag ska göra allt jag kan för att hjälpa. :-)

Kram och ljus till er alla //// kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0

Tack snälla ni!!!

Kramar

Elisabeth 

erkabo
0

usch det är vid sådana här tillfällen man har svårt att förstå anledningen.  Man blir så ledsen inombords. Givetvis sänder jag ut ljus å värme till de drabbade.  Kram kram//Erika

FiaH
0

Man blir så illa berörd, och beklagar det som hänt.Jag sänder all min värme och kärlek, ljus och tankar till alla inblandade.Många Kramar Fia h

Elisabeth-J
0

Jag är så tacksam för alla som hjälper till här! Hela dagen har jag engagerats i olyckan. En av dom drabbade har tagit kontakt med mig, imorse när jag vaknade hör jag ett namn och fick en massa konstiga och obehagliga känslor. Det här följde mig hela dagen, till slut ringde jag och kollade om någon av dom heter så och det är en av dom skadade som heter så men jag har inte ännu i skrivade stund fått besked om h*n lever eller inte. Den här dagen har varit hemskt jobbig och är fortfarande, dom skadade är det fortfarande kritiskt för och jag tror och hoppas av hela mitt hjärta att av det lilla vi alla medmänniskor kan ge kan lindra i alla känslor, sår och sorg för alla inblandade och berörda.

Elisabeth 

Clary
0

Ljus o kärlek till alla drabbade och till dig Elisabeth

Kramar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

MariaJ
0

Jag vill ge allt jag kan för att stödja alla inblandade. Jag kommer att sätta mig ner kl: 19.00 för att ge dem ljus, kärlek och positiva tankar i deras sorg, och känslomässiga trauma. De får vår värme och vårt ljus, även om de inte känner av det just nu. Skrattande

Kramar och ljus till alla !!  ///  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör