God morgon 8 maj
God morgon i solen.
Här är det sol för hela slanten och det verkar bli en härlig dag.
Iris ligger och gosar sig i sin bädd som står i solen och hon verkar njuta i fulla drag. Hon har en viss förkärlek till tomma toarullar, som jag sparar i en rad på elementet. Hon tror att hon har hittat dom alldeles själv och utan min hjälp. Ser så roligt ut, när hon struttar iväg med en rulle i munnen och högt huvud, som om det skulle vara jättetungt det hon bär på.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
God morgon Majlar och ni andra som tittar in!
Nyss hemkommen från frissan och gick hem i det fina vädret, gubben skjutsade mig dit eftersom orken inte är vad den skall vara än.
Ha en fin dag i ☀️!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag.
En sån söt liten Iris, det är härligt med valp majlar❤️
#1 Det känns alltid bra när man får fixa till håret Indiania, skönt med en solskenspromenad🙂
Ha en fin dag alla healers☀️
God kväll, Men vilken sötis von är Majlar! Minns hur gott de där små liven luktar. Och hur vassa deras tänder är… Vår golden som vi hade när jag var yngre älskade stenar och golfbollar. Kom ofta struttande lycklig över en sten eller två som kom med hem. Även i hög ålder. I dag har det varit fint här men nu framåt kvällen kom regnet. Skönt med regn känner jag. Pratade med min chef idag, tyvärr finns det i nuläget inga möjligheter för dem att ha mig kvar till hösten. Jag förstår min goa chefs dilemma när pengarna inte finns och är såklart ledsen men känner samtidigt att det gör ont när man vet att både chefen och de jag jobbar med känner som jag- det skulle ju vara vi! Men jag tröstar mig med lite gott ikväll, låter sorge ta sin väg ut och ser tiden an. Ha en trevlig kväll alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Åh, Skogis, vad jobbigt att det inte ser ut som att de inte kan behålla dig till hösten - både för dig och din chef! Så tråkigt, särskilt när alla parter faktiskt vill det!
Men det är bra att du låter sorgen ta sig ut och samtidigt tröstar dig själv!
Många styrke- och peppkramar till dig! Jag vågar tro och hoppas att något bra väntar dig bakom hörnet! ❤️🤗❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja Andina, så tänker jag med, att något gott kommer istället. Tack för din omtanke, värmer!
/ Skogshumblan
#3 Vad tråkigt Skogshumblan när ni var ett så bra arbetslag.
Men känner son Andina att det kommer något bra ur det här.
Kram ❤️✨❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania.
/ Skogshumblan
#3 Saker kan ju ändra sig trots att det inte ser ut så i nuläget, annars finns något ännu bättre till dig, Skogshumblan. Kram
Chackra, tack.
/ Skogshumblan
Skogis, det är ju precis som tarotkortet Döden. En förändring man kanske inte vill ha när man tvingas inse att det är dags, men som visar sig vara bra när man väl är igenom 😉Jag tror att det kommer att ordna sig fint!
Tack amandla. Ska försöka se det så. * editerat, meddelandet försvann*
/ Skogshumblan
😘