Godmorgon 22 april
Godmorgon! Var Ă€r alla morgonens skrivglada tro đâŠ
Jag önskar er en bra uppstart pĂ„ veckan, med förhoppningsvis friska vĂ„rvindar och sol pĂ„ nĂ€san mellan varven âïž!
Nu ska jag ta ett stort tag i alla veckans arbetsuppgifter, och jag kĂ€nner mig jĂ€tteinspirerad đ. Hoppas ni ocksĂ„ har fĂ„tt en dos vĂ„rkraft till er hjĂ€lp đ!
God morgon frodig! God morgon alla andra nÀr ni vaknar.
HĂ€rlig bild!
Solen glimmar fram bakom ett litet hÀlje av dis, men den vÀrmer och det Àr vi glada för. TÀnk vad det har gÄtt undan med snösmÀltningen hÀr uppe under senaste veckan.
Min dag fylls av jobb hela dagen och i kvÀll Àr det cirkel.
Ha en fin MĂ„ndag alla!đș
God morgon frodig och ni andra. Ja frodig, sommaren kommer nÀr den kan:) HÀr pÄ sydvÀstra sidan av VÀttern har vi Àntligen snöfritt och jag sÄg tussilago & vitsippor i helgen. Det Àr gott med Ärstidsvariationer! En fin dag och vecka till er alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon alla. HÀr Àr det bara 5 grader varmt, det Àr inte mycket att hÀnga i julgran. Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott vÀntar aldrig för lÀnge. IgÄr var vi med i skÀrgÄrden nÀr Lindas gubbe la i bÄten, för första gÄngen i Är, dÄ var ju trollet med och hon skötte sig gaaanska bra i kopplet. Pussar delade hon ut till höger och vÀnster. HÀr Àr det Agnes som Àr vÀldigt intressant.
Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann
SĂ„ fin bild Majlar.
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon.
Fin bild frodig. Efter 2 soliga dagar Àr det molnen som regerar, 6 plus.
Barn och djur..hĂ€rlig bild majlarđ
Ănskar alla en fin dag och början pĂ„ den nya veckanâïž
Godförmiddag pÄ er!
Vilka fina bilder i trÄden, Majlar sÄ söta de Àr!
Jag Àr trött men det blir nog bÀttre fram pÄ dagen. NÀr vi var i Karlstad i lördags sÄg vi sÀdesÀrlor för första gÄngen i Är, de Àr sÄ söta och koketta dÀr de trippar fram.
Ha en fin start pĂ„ veckan! đș
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Hej och god dagens i trÄden!
HĂ€rliga bilderâ€ïž
Idag Ă€r det lite smĂ„grĂ„tt igen, men helgen har varit fantstiskt hĂ€rligâïž med mycket sol och blĂ„ himmel. Har varit ute mycket och spatserat. God jordning har jag fĂ„tt. *tack för det*đș
VĂ„ren Ă€r verkligen pĂ„ gĂ„ng hĂ€r och liksĂ„ vĂ„rflodenđź ojoj,, inte alls lika roligt pĂ„ sina hĂ„ll,, men vild och vacker pĂ„ andra stĂ€llen.

God Eftermiddag!
Underbara bilder ni bjuder pĂ„!đ
VĂ„rkraft (fint ord, frodig) och vĂ€xtkraft i mĂ€ngd just nu. Handlade fler blommorđșđșđș pĂ„ hemvĂ€g frĂ„n jobbet. Blir sĂ„ glad av fĂ€rg och form och det fĂ„r gĂ€rna prunka i varje hörn.
Ska stÀda behandlingsrummet, tÀnkte jag och vÀdra in lite frisk vÄrluft.
Hej igen đ! Haha Chakra, jag tror du Ă€r en sĂ„n som inte kan gĂ„ förbi blommorna utan att vilja ta med dom hem helt enkelt đ. och fint blir det ju ser man pĂ„ bilderna vi fĂ„r njuta av.
Det dĂ€r forsande vattnet Rore, vilken hĂ€ftig form, spĂ€nnande fast lite vĂ€l mycket för dom stackars husen đź. Ojoj.
Jag lĂ€ser och njut av alla era infall. Fast din trötthet Indiania, jag hoppas den gett med sig under dagen â€ïž. Och vet du, jag sĂ„g min första sĂ€desĂ€rla idag vippandes uppe pĂ„ taknĂ„cken.
Visst Àr det gott med ÄrstidsvÀxlingarna, och tÀnk att det Àr snöfritt nere hos er Skogshumblan. Jag undrar fortfarande om det kommer att dyka upp nÄn vitsippa hÀr. Hoppas hoppas.
Och hoppas du fÄr tillbaka solen till dig Toyan, lÀngre fram i veckan. Den Àr ju sÄ go.
Jag önskar er alla en go kvĂ€ll, vare sig ni gĂ„r i cirklar eller inte đ.
Men din söta lilla Iris Majlar, oj oj oj va jag blir glad nĂ€r jag ser henne, förstĂ„r att barnen blir förtjusta ocksĂ„ đ, ja alla. En sĂ„n ljuvlig min hon har pĂ„ bilden.
#13đ