God morgon 17 april.
God morgon alla, hoppas ni sovit gott och hunnit ladda för dagen. Önskar er alla en fin, solig och trevlig dag. Själv har jag lång dag framför mig idag, har föräldramöte på jobbet och åker inte hem mellan. Så vid 20 ikväll hoppas jag vara hemma igen.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God Morgon !
Ha en fin dag alla 🙂
God morgon på er!
Det var en långdag det som heter duga, Skogshumblan. Jag hade en ungefär likadan igår. Det går när det bara är någon gång ibland.
Ha en riktigt fin dag alla healers!🙂
Godmorgon Trådskapare och Nya Medarbetare här 🙂, Skogshumblan!
Och God Morgon på alla er andra också ❤️!
Jaa, långdagar kan vara bra ibland, bara dom inte blir ofta, de håller jag med om. Om man får mycket undangjort känns det ju bra.
Sol och friska vindar här och en dator som sa, okejdå 😛. Så det här känns som att det är en bra dag!
Lycka till och ha det gott med er dag allesammans!

God morgon.
Solsken och friska vindar här också, 5 plus.
Hoppas din långdag blir bra Skogshumblan.
En riktigt fin dag önskar jag er alla fina healers🌺
God morgon alla!
Det blir skönt att komma hem för dig i kväll Skogshunblan!🙂
I går på promenaden såg jag tre citronfjärilar, äntligen är det vår!
Här har vi haft krångel med vattnet i natt något datafel, har spolat länge nu så vattnet är normalt igen men jag kokar det för säkerhets skull.
Ha en fin dag i ☀️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron i slott o koja!
Hoppas dagen blir tillräckligt lång här också, så jag får undan lite pyssel.
Vad härligt med fjärilar redan, Indania! Här har jag sett en enstaka fluga surra i luften, men när snön väl smält bort lär nog flera flygfän o fjärilar hitta hit också.
Hoppas vattnet är ok - vi är ju så beroende av vårt vatten. Märkligt att vi inte kan vara mer rädda om det än vi är, vi människor.
Ha en fin onsdag allihop! Nu ska jag försöka få fart på huv'et - splittrad natt 'gojjar till' huv'et så jag vet inte om jag är vaken eller inte…
HareGodis! ❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing