Fråga om healing- mina egna upplevelser.
När jag skickar healing till någon jag har fysiskt framför mig så håller jag handflatorna mot den personen, de blir väldigt varma då. Är det ett tecken på att jag gör rätt/ att det funkar? Skickar jag bubblor eller på distans känns det som en kraftpelare går ur mitt huvud och rakt ner i den jag skickar till. Kan ibland känna hur luften runt mig ändras också, den blir ibland tjockare, som gelé eller kräm. Det händer ibland när jag mediterar eller fokuserar andligt. Är det något ni andra känner igen?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag håller handflatorna ett par dm från och mot klienten när jag har dem framför mig och blir supervarm. De blir väldigt varma när jag skickar på distans också. Då brukar jag sitta med dem i knät med handflatorna uppåt.
Ljuspelare kan jag känna kommer uppifrån och ner i mig när jag sänder. Det är nog olika hur vi upplever när vi sänder och jag tror att vi måste lära oss vad just våra egna upplevelser och känslor betyder. Tror inte att det är alldeles lika för oss alla.
Att luften ändras och blir tjockare, som gelé eller kräm, kan ju vara för att du har andebesök. Det brukar kännas skillnad i luften för mig också då.
Gör som du känner funkar bäst för dig, då blir det bra!🙂
Ok, då gör jag antagligen inte helt åt skogen fel i alla fall:P
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#2 Blir resultatet bra så är det ju rätt det du gör! 🙂
Luften brukar ändras när man har besök från andra sidan…
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!