Healing iFokus

Healing

Etiketterstenarkristaller
Läst 657 ggr
MariaJ
0

Utformning och storlek

Jag vill även berätta att det inte har någon betydelse hur stora stenarna är eller vilken utforming de har. Alla är ju olika, trots att det är från samma sorts sten eller kristall. Den ger samma kraft oavsett om den är liten eller stor. Varje sten är unik precis som vi människor. Det kan vara så att du intuitivt tar en sten som du egentligen inte skulle haft, men du tar den ändå.. Då är det meningen att du ska balanseras av just den energin som stenen ger.

Vårt högre jag vet vad du behöver !

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Opal
0

Jag har en liten undran. Jag har köpt en bergskristall som är avlång som en stav, är det något speciellt med dom som se ut så???

MariaJ
0

Bergskristallen sägs ju vara bra för många olika saker och utformingen ska inte ha betydelse. Den ska ha samma verkan oavsett hur den ser ut. Bergkristallen är ju den högsta stenen, då den har alla färger. Den balanserar, öppnar, renar, stärker, transformerar och mycket mer.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

CarolineO
0

Om den är utformad som en stav kan du kanske använda den som pendel om du binder en tråd eller kedja runt den…
Det är inte en liten "trollstav" då?

MariaJ
0

#3 Det finns ju vissa som är perfekta för att använda som pendel, men det finns inget som säger att du inte kan använda den staven. Det är ju ett redskap för att mäta energierna. Inget annat.Kyss /// MJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson