God morgon söndag 14 april
God söndag morgon till er alla.
Solen börjar försiktigt kika fram och det är 5 plusgrader.
Idag får jag besök av äldstsonen med familj, härligt🙂
Ha en riktigt fin dag vad ni än fyller den med🌺
God förmiddag. Toyan hoppas ni får en fin dag med sonens familj. Här var det en gråmulen morgon men nu verkar solen ha hittat hit. Jag är lite mör i kroppen efter gårdagen 1,5 mils löprunda men jag ska nog överleva det också. Nu ska jag ge mig ut och sniffa lite vår! Ha en fin dag alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Hej mitt på dagen!
Ha det så mysigt med sonen med familj!
Jösses Skogshumblan vad du är spänstig!
Här är det mulet i dag men jag hoppas det finns sol hos någon av er!
Ha en härlig söndag!☀️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron i stugorna så här mitt på dagen!
Idag blir det till att pausa en hel del bland pappersgörat - vi ska få upp emot 12 plusgrader idag! Jiihooo! :)) Och sol. (Se'n blir det svalare igen.) Då kanske våren o sommaren kommer så småningom i alla fall…?
Säger som, Indiania, jösses, Skogshumblan, vad spänstig du är! :)
Ha det gott med söner, vänner o familj eller bara med er själva! Hela da'n! ☀️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Strax ska jag ut i solen och promenera runt lite.
Våren är här 👍
Ja våren har äääntligen kommit 😃 så skönt!
Och med vårens ankomst så har myrorna utanför min port vaknat till liv🙂.
Hoppas ni alla får en underbar varm och solig söndag och ut och njut. Själv sitter jag inne med en nyopererad fot och får njuta av solen från balkongen*s*.
God middag alla. Har varit en tur till Karlstad med dottern, hon är ute efter en klänning till examen. Det är inte det lättaste.
Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann
Tack, spänstig vet jag inte men ska spinga Göteborgsvatvet, 21 km, om en månad så det gäller att vänja kroppen vid långa sträckor. Är förvånad över hur pigg jag ändå är, var helt stum i morse. Fick gjort lite ute, planterade i en stor kruka min mamma köpt. Satte om en sälg i den och så lite penséer på det. Blev väldigt bra:) Strax är det middag och sen det vanliga " inför veckan"-racet med barnens grejer. Försöker att inte tänka på det, men på tisdag eller onsdag får jag svar på hur resten av våren blir. Känns rätt ok, Gud vet vad jag vill och jag litar på att det blir till det bästa för alla. :)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.