Healing iFokus

Healing

Läst 791 ggr
vatteneld
0

Healing för mamma

Hej

Jag bad den 5 april om hjälp med healing till  min mamma som lider av blodpropp, ödem i ben och buk, artros med smärtor i höger arm/skuldra och cancer. Cancern har hon haft i 10 år men den upptäcktes inte förrän förra året. Hon har nu fått ställa in sina cellgiftsbehandlingar på grund av att ovanstående har försämrat hennes allmäntillstånd.

Den healing hjälpen hon fick den natten var fantastisk och hon var en helt annan människa de närmaste dagarna efteråt. Hon åt och kände hunger och blev positiv och kände att hon ville upp och börja gå igen och kämpade med nya krafter.

Jag söker nu någon eller några healers som kan ge henne healing nattetid någon eller några gånger i veckan. Hon tror på healing och kände av effekterna kraftfullt. Hon är mycket mottaglig. Jag satt och såg på henne medan det hände och det var otroligt!! Alla andra blev glatt överraskade av hur pigg och stark hon plötsligt blev. Nu har det gått tillbaka igen inatt och det verkar ha vänt mot det negativa…

Om någon därute känner och tror att han eller hon har tid, möjlihet och kraft att hjälpa oss så vore vi otroligt tacksamma.

//V

[GunillaF]
1

Det blir för "blodpropp, ödem i ben och buk, artros med smärtor i höger arm/skuldra" som din mamma kan få healing härifrån medlemmarna då, för mot cancer får vi inte skicka från sajten.

Hoppas många kan hjälpa till. Jag försöker de gånger jag har möjlighet.

Andina
1

Sänder healing till din mamma de nätter jag kan (inte mot cancern då) - och hoppas på att hon känner sig starkare och starkare för varje dag nu! 

Och önskar all lycka till till henne och er allihop!🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

daga
1

#vatteneld. Jag sänder healing till din mamma i kväll kl 23.00. (Inte mot cancern) ❤️

vatteneld
3

Tack så mycket alla. 🌺Det är mot de andra sakerna som healingen går mot, jag vet att man inte kan ska skicka mot cancern. Den kommer att vara under kontroll bara hennes allmäntillstånd blir bättre då kommer hon att kunna gå in under behandling igen.

Jag sitter hos henne nu och hjälper henne med allt jag kan. Är tvungen att åka hem på söndag då jag måste börja jobba igen.

Mamma är öppen och tar emot. Jag har bett om hennes tillstånd och hon har givit mig det.  ❤️Jag sänder själv så ofta jag kan men påverkas ganska så mycket emotionellt.

/V 🌈

daga
1

#4 vatteneld. Jag fortsätter sända healing då och då ❤️till din mamma eftersom du har hennes medgivande. Ljus och kärlek till er.

Blodfot
0

Jag önskar att jag kunde heala till sådana här tillfällen, och även hjälpa min hund….

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

vatteneld
2

Tack alla.

@ blodfot, när min katt var dålig healade jag med att lägga händerna mot henne och bara känna hur kärleken strömmade mellan henne och mig. Jag vet hur det är att älska djur och jag hoppas din hund mår bättre snart ❤️

Blodfot
0

Tack, har försökt med det, kanske hjälpte lite… Men han är gammal, men vill imte förlora han!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

vatteneld
0

Jag förstår hur det känns. Förlorade min älskade katt som blev nästan 18 år 2007. Jag lät henne gå för det var det sista jag kunde göra för henne. Hon finns fortfarande hos oss. Vi hade nyligen flyttat till ett annat land och kände att vi längtade efter allt och alla och allt var så konstigt nytt så en kväll satt vi lungt och stilla hemma, barnen sov och vi satt och såg på en film och plötsligt från ingenstans small det till bakom oss. Ett enda kort hade fallit ner och det stod totalt 5 kort på hyllan, kortet på min älskade Pyret. Hon ville tala om att hon är med oss och allt är bra. Skickar varma tankar till dig och din hund 🎈

Blodfot
0

tack!