En känsla!
Hej!
Jag undrar om det är någon som har upplevt en känsla av att någon säger till er tex: nu ringer telefonen strax eller du får snart besök! Trots du är själv hemma. Sen ringer eller kommer det nån på besök.
///KristinS

Ja,, jag har varit med om det massor av gånger. Att man innan saker sker…. redan vet. Jag tror att det är att man har tillgång till ett energifält.. som visar oss framåt. Enligt min mening så är ju allt redan förutbestämt och planerat..Även om det finns ett öde. Att veta innan något innan det sker,, är ju att man är sk…synsk. Jag har själv upplevt både att jag visst vem som ringer precis innan det ring, eller att jag känt att någon är på väg till mig redan innan det ringt på dörren. Har även visst vem och vilka jag ska möta i framtiden, eller att jag redan vet hur en person reagerar innan de reagerar.. osv…..Har du /ni några egna berättelser att ge oss.. Alltid skoj att läsa om detta. Jag tror nämligen att MÅNGA går med dessa förkänningar..
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Jag känner oxå igen mig, det med att jag kan säga en stund innan telefonen ringer, att strax ringer tex mamma, och 10 sek efter ringer hon. Även kan jag tänka på vissa personer som jag inte sett på kanske många år, och bara dagen efter ser jag denna person. Kram Fia
Jag kan känna ibland att jag har varit på en plats tidigare, fast jag vet att jag aldrig satt min fot där.
Samma som att jag kan känna att det luktar smultron mitt i vintern och att det känns som sommar. Jag har alltid undrat hur det är möjligt.

Dessa saker och även andra liknande har jag haft med mig sen jag var liten. I min familj så var det naturligt att lita på sin intuition =) Det var inte så roligt när man sedan märkte att det inte var så normalt för alla, som jag hade trott innan!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kul att det var fler som upplever detta. Jag har också upplevt det sen jag var liten och vet oftast vem som kommer eller ringer. Tyvärr inte lika självklart i min familj att prata om det. Först när jag lärde känna Maria som jag förstod att jag inte var knäpp./// KristinS