Healing iFokus

Healing

LĂ€st 738 ggr
[GunillaF]
2

God morgon 9:e April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar er en riktigt god morgon och en trevlig dag!đŸŒș

majlar
0

God morgon. Idag blir det tvÀttstugan, och en tur till affÀren.

Ha en fin dag alla och var rĂ€dda om varann🎈

[rore]
0

Hej och godmorgon pÄ er alla!

nicke56
1

God morgon till er alla och ha en hĂ€rlig dag🙂

frodig
0

Godmorgon pĂ„ er đŸ™‚!

Jag har tillgĂ„ng till bĂ„de dator och internet idag, yippi đŸ˜ƒ! Fast inte sĂ„ mycket tid att hĂ€nga hĂ€r hos er. Men hej och godmorgon fĂ„r plats iallafall đŸ˜‰! Jag önskar er ocksĂ„ en go och hĂ€rlig dag! Och oj vad jag börjar lĂ€ngta efter alla fina blommiga vĂ„rtecken, tack för söta pensĂ©er Gunilla.

[Sol69]
0

God morgon!

Solen skiner och febern börjar ge med sig.. sĂ„ börjar likna nĂ„got hĂ€r. kanske kan orka börja göra saker ingen snart. 😃

Blir sĂ„ trĂ„kigt och Ă€ven rörigt nĂ€r man inte orkar ta hand om hemmet och ingen gör det Ă„t Ă€n.. utan en tonĂ„rsson som Ă€r lat och inte vill.. 😕 Men tror inte jag Ă€r ensam om att ha en lat tonĂ„rig hemma đŸ€”

Ha en trevlig dag vad ni Ă€n mĂ„ göra. och njut av att vĂ„r solen lyser. Det gĂ„r ju mot den Ă„rstiden som man fĂ„r mycket ljus och vĂ€rme av 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
Skogshumblan
0

God förmiddag. Solsken och hÀrligt vÀder. Vi vuxna har Äkt pÄ nÄgot magmög sÄ barnen Àr hemma idag. KÀnns motigt med alla dessa influensor och annat som bara gÄr runt men sÄnt Àr livet.

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[vykke]
0

God förmiddag :)

Toyan
0

God morgon pÄ er.

SĂ„ vackert med blommorna Gunilla🙂

Sol69 och Skogshumblan..krya pÄ er, trist att vara sjuk.

Solen strĂ„lar sĂ„ vackert efter en kall natt🙂

Önskar er alla healers en fin dag.

Andina
0

Go'Morron allihoppsan!

BlÄser ivÀg en massa 'bubblor' till alla er som kÀnner er hÀngiga, har 'magmög' eller annat skrÀp i kroppen! FÄngas av den som vill ha dem.

Mitt 'magmög' tycks ha gett med sig, efter mÄngt o mycket. Det Àr en befrielse. NÀstan sÄ att man kÀnner sig pÄnyttfödd nÀr skrÀpet lÀmnar kroppen.

Tack för hĂ€rliga blommor ocksĂ„! Nu ser det ut som att vĂ„rvĂ€rmen ska ta sig in lite mer hĂ€r den kommande veckan. Temperaturen stiger sakta, sakta - upp till 6-7 plusgrader om en vecka rĂ€knar de med. NĂ„gon enstaka natt med minusgrader Ă„terstĂ„r, men se'n ska t o m nĂ€tterna ligga pĂ„ plussidan. Wow! 

Kul att du har tillgĂ„ng till dator o internet nu, Frodig! Grattis! đŸ˜‰

Idag blir det lite utgÄng, Àrenden, pappersjobb o lite av varje. Om inte planerna ruckas pÄ.

Ha en fin dag pĂ„ er allihop! Hela da'n! â˜€ïž

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge."  /Pearl Buck ♄· Medarbetare pĂ„ Healing

Skogshumblan
0

Tack för bubblorna! Hoppas de hjÀlper oss att komma pÄ banan igen.

/ Skogshumblan

Indiania
0

Tittar in och önskar er alla en fin dag!🎈

#0 Blir glad av dina fÀrggranna pensÚer Gunilla, snart har vi vÄr!

Kram

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

[Sol69]
0

Har varit ute idag och börjat fixa pĂ„ altan lite.. Snart kan man ta fram dynor och köpa blommor 🙂 Men Ă€n sĂ„ Ă€r de för kallt att köpa blommor som varar hela sommaren hĂ€r 😃

[Chakra]
0

Tittar in en stund ikvÀll
.

#7 Hoppas "magmöget" gett med sig! Tyckte ordet var festligt, men inte Ă„komman förstĂ„s🙂

Äntligen hemma pĂ„ TV

Skogshumblan
0

Ja mög Àr ett skÄnskt uttryck för krÄngel/ skit. Jag fastnade för ordet som Isa & Gilla inne pÄ tarot anvÀnde. Magmög uttalat oÄskpnska lÄter rÀtt sött:)

/ Skogshumblan