Vad känner jag?
Jag har sen jag var liten kännt värme stråla ut från handflatorna. När jag var liten trodde jag att det var nån slags healing.
Nu undrar jag om det är det och om jag kan utveckla det? Känns liksom varmt och som ett tryck i händerna…

Hej… Vilken underbar upplevelse du känner. Det är kanske just nu det är dax för dig att börja utveckla din healingförmåga. Det kan börja på detta sättet för att du ska få ett konkret bevis på att nu är det dags. Jag önskar dig lycka till, och kom gärna in och dela med dig. //// MJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Maria, vet du hur man ska utveckla detta då? Hur vet man att man healar? Ska jag prova på nån som har ont? :)

Jag råder dig att kontakta någon som har healingutbildning, så du kan få hjälp med din fortsatta utveckling. Det finns så många duktiga, och det vore ju väldigt bra om det fanns någon omkring dig där du bor. Att få grunderna och en utbildning inom området är alltid bra, då du samtidigt kan få massor av svar på dina frågor. Att vara healer innebär ju också ett ansvar, oavsett om vi arbetar med det dagligen eller bara ibland.
Jag kommer snart att lägga ut länkar på vilka healare jag rekommendera. 
Var bor du ?? // Mj:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Göteborg är rätt nära. :)