Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 703 ggr
vatteneld
0

En Bön om hjälp

Vet inte hur jag ska formulera mig… har tagit med mina döttrar och åkt hem för att besöka min mamma som är mycket sjuk. Hon har cancer men det är inte det som är problemet. Den var påväg att ge sig då hon fick en propp i hålvenen och därmed ödem i benen och blodförgiftning. Hennes muskler har slutat att fungera, efter 2 veckor på sjukhus och nu hemma vård, och speciellt då i högerarmen där hon har artros som arbetsskada efter många tunga lyft. En människa som tidigare varit mycket aktiv, jobbat inom äldrevård och är älskad av alla här i byn ligger nu nästan orörlig i en sjuksäng. Hennes tidigare kollegor kommer hem och hjälper henne. Hon kämpar fortfarande för att besegra cancern men kan inte få börja med sin cancerbehandling igen innan hennes hälso tillstånd är bättre. Jag sitter vid hennes säng dygnet runt och gör vad jag kan men är emotionellet mycket påverkad och trött.

Vad jag ber om är hjälp att skicka henne kraft, energi och healing för armen och musklerna. Hennes namn är Norma Elvira. ❤️

Blodfot
1

Jag kan inte healing, men jag kan försöka ge henne energi om det hjälper?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
1

Har skickat energi och bubblor be henne att ta emot dessa

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

daga
3

Vi sänder healing till henne i kväll 18.30.❤️

majlar
1

Sänder massor av kärlek och energi till er situation. Kram

[GunillaF]
1

Om din mamma vet om och godkänt att ta emot healing så sänder jag vid 23-tiden i kväll. Men bara om hon vill. ❤️

Healing bör inte skickas till den som inte bett om eller vet om det, eftersom de kraftfulla energierna kan verka skrämmande för den som inte är beredd.🌺

vatteneld
3

Tack alla för er omtanke. Min mamma tror på healing och hon är beredd och tar tacksamt emot. Jag sitter hos henne hela natten. Det kommer så många hit och kramas och vill hjälpa och trösta. Blir så varm i hjärtat när jag känner all kärlek som strömmar emot henne. Hon är en av de vackraste människor jag vet innifrån och ut. Trots att hon är i den situation hon är i så tänker hon på alla oss andra inte sig själv.

Kram

V❤️

[GunillaF]
2

#6 Då skickar jag kl. 23.oo som jag lovade! ❤️

vatteneld
6

Tack alla. Min mamma hade den första lugna natten på länge och idag på morgonen har hon ännu inte tagit smärtstillande mot armen. Vi är så otroligt tacksamma för er hjälp. ❤️

daga
2

#8 vatteneld

Underbart att höra om healingens läkande kraft.❤️

Andina
3

Härligt att din mamma fått en lugn natt och sluppit en del av värken i armen, Vatteneld! Själv fick jag ingen möjlighet att 'haka på' healingen igår.

Vad jobbigt hon har din mamma, och vad jobbigt ni har det i familjen! Jag håller alla tummarna för att hon piggar på sig snart så att hon kan få bra behandling mot sin cancer också! 

Pepp- och Styrkekramar till er allihop! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
1

#8 Härligt att läsa!🌺

vatteneld
4

Vi är här alla tre syskon och hjälper henne. Sitter hos henne nu och hon har "bara" tagit några få värktabletter idag. Hon är tacksam och ödmjuk för er alla och vad ni gör. Hon är fortfarande ovanligt pigg. Vi tar en dag i taget. Det är svårt att se en människa man älskar så mycket och som alltid varit stark och självständig och ställt upp för alla med ett leende, bli svag och orörlig.

🌺