Healing iFokus

Healing

LĂ€st 409 ggr
[GunillaF]
4

God morgon 3:e April

Ny dag, nya tag!

Ha en riktigt fin Onsdag alla Healers!đŸŒș

Skogshumblan
2

God morgon! Solen lyser och det kÀnns som en fin dag Àr hÀr. Hoppas ni alla fÄr en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[rore]
3

Hej och god morgon GunillađŸŒș. Hej och god morgon till er övriga som ocksĂ„ kikar förbi under dagen.🎈

HĂ€r skiner solen Ă„ter igen frĂ„n en klarblĂ„ himmel. *blir ju nĂ€stan bortskĂ€md*  *gillar*

Smuttar pĂ„ morgonens första kaffe och försöker andas ut frustrationen och den inbillade lĂ€ngtan efter att fĂ„ röka😞GĂ„r nĂ€mligen in i min 3:e rökfria mĂ„nad nu och det kĂ€ns som f_n sjĂ€lv flugit i mig.

*Tur jag Ă€r medveten om processen i alla fall😛*

[GunillaF]
1

#3 Hejja, hejja! Vad du gör det bra rore!đŸŒș

TezzD
2

God morgon! :)
Vilken fin kisse du har Rore! Och HEja dig! vet hur pÄfrestande det Àr! Har sjÀlv varit rökfri sen okt 2010 :) Var rökare i 13 Är.
meen, jag har substitut
. tyvÀrr.--- snus
 men det skadar iaf ingen annan runtomkring :)

Ha en riktigt fin dag allesammans!

HjÀrtaRosalee
SajtVĂ€rd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[rore]
1

Ahh, TACK Gunilla!

Hehe jag tog hjĂ€lp av youtube och en guidad meditation nu i morse. * tack för att den sidan finnsđŸŒș

Annars hade Ă€ven denna dagen gĂ„tt i kampens tecken. Det Ă€r ju bara sĂ„ jobbigt,,

och nu sĂ„ dunstar den inbillade tanke konstruktionen ut ur mitt maniska ha begĂ€r,,, Mycket tillfredstĂ€llande🎈*sinnet svĂ€var fritt igen*😛

Skogshumblan
1

Rore, heja dig. Skickar lite " envishet"-bubbel sÄ du hÀrdar ut. KÀmpa pÄ!

/ Skogshumblan

[rore]
0

Tack för pĂ„ hejjandet Rosalee🙂. *sĂ„g dig inte tidigare* Kissen Ă€r tyvĂ€rr inte min, men hon var alldeles bedĂ„rande nĂ€r jag besökte henne pĂ„ 4:a H

Tack skogis!🙂

Toyan
0

God morgon!

Solsken och 0,3 minus, hÀrligt.

Vad duktig du Ă€r rore, hejjar pĂ„ dig👍 En sĂ„n fin katt🙂

Önskar er alla hĂ€rliga healers en fin dagđŸŒș

majlar
1

God morgon alla. Heja heja rore. Du Àr sÄ duktig.

Jag har varit rökfri i 21 Ă„r. Inte fallit tillbaka en enda gĂ„ng. 

HÀr skiner solen idag med. Det kÀnns skönt.

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann

[rore]
1

Tack Toyan och Tack Majlar och verkligen ett JÀtte GRATTIS WOW 21 Är. HÀrligt!!

Indiania
2

God morgon alla!

Jag Ă€r sĂ„ glad för din skull Rore, du Ă€r superduktig! đŸŒș❀đŸŒș

Jag slutade röka för 28 Är sedan, bland det bÀsta jag gjort!

Jag fÄr fortfarande kurera mig nu vill jag bli frisk sÄ jag kan gÄ ut i den fina vÀdret.

Ha en finfin dag alla! ❀

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

[rore]
1

❀Tack IndianiađŸŒș

frodig
0

Godmorgon!

Och grattis till dig Rore för ditt hĂ€rliga beslut att lĂ€gga av med rökandet🎈đŸŒș!

Jag slutade ocksÄ bÄde röka och snusa för en massa Är sen (hade börjat vid 14 Ärs Älder och slutade nÀr jag var 32). Det var en intressant process, förutom att den var jobbig förstÄs.

Stunderna av ickesug dök upp tĂ€tare och tĂ€tare, och blev för varje dag lĂ€ngre och lĂ€ngre. Och sĂ„ smĂ„ningom hade dominanten vĂ€xlat över och den befriade tog största platsen. Ända fram till nĂ€r jag till slut upptĂ€ckte att suget inte lĂ€ngre existerade i mig. Det Ă€r frihet đŸ˜ƒ!

SĂ„ jag sĂ€nder över ett gĂ€ng befrielsebubblor till dig Rore â€ïžđŸŽˆ, som du kan plocka ner om du vill. Dom Ă€r fyllda av smĂ„ skrattbubblor ocksĂ„ kĂ€nner jag đŸ˜‰. 

Och Ă€ven ni andra som nog skulle vilja men inte tror att ni klarar
 jag kan sĂ€nda till er ocksĂ„ om ni vill, för jag vet, och mĂ„nga med mig som ocksĂ„ gjort det, vet att det gĂ„r att bli fri frĂ„n sĂ„na hĂ€r beroenden. Tro inte pĂ„ den lilla gnagaren som sitter och sĂ€ger, jamen jag kan nog inte iallafall
. 

SĂ„ heja pĂ„ dig Rore đŸ˜ƒ! Och hoppas du kan inspirera nĂ„n fler att göra detsamma.

Ha nu en go dag allesammans. Solen skiner hÀr ocksÄ!

[rore]
1

Åhh! Du kloka goa Frodig! đŸŒș

Dina bubblor mottogs innan jag lĂ€ste om dem. Plötsligt började det bubbla upp inom mig och ett jĂ€tte tack  för dina rader om dominanten och vĂ€xlingen. Det kĂ€ns skönt att lĂ€sa😘

Skogshumblan
1

Indiania, krya pÄ dig, skickar bubbel ifall du vill ha.

/ Skogshumblan

Indiania
0

Tack Skogshumblan ❀Tar mer Ă€n gĂ€rna emot dina bubblor! Kram

Andina
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop!

Äntligen börjar jag ocksĂ„ vĂ„ga tro att det blir vĂ„r i Ă„r ocksĂ„! Redan plusgrader och i ett par dagar ska topptemperaturen nĂ„ upp till +7 grader! Yeehaaw! 

Åh, Rore, vad du Ă€r bra! Har du klarat det sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt, sĂ„ finns ju inte alternativet att falera ner i rökningen igen. TĂ€nk sĂ„ mycket vĂ„ra beroenden hĂ€nger pĂ„ vĂ„ra tankar, egentligen
 Hej hopp, du klarar ju detta strĂ„lande! 

Skickar kryapÄdigbubblisar till dig ocksÄ, Indiania! Klart du ska kunna komma ut i vÄrsolen och njuta ocksÄ!

SjÀlv har jag varit usel i magen i nÄgra da'r nu - men idag kÀnns det bra mycket bÀttre, sÄ ska ut o njuta jag ocksÄ!

Ha en fin dag pĂ„ er allihop! Hela vĂ„rdagen! â€ïž

Det som göms i snö 

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge."  /Pearl Buck ♄· Medarbetare pĂ„ Healing

leWolf
1

God mitt pÄ dagen !

Wow rore det Ă€r kaxigt att klara av att sluta röka,hĂ„ller alla tummar och tĂ„r för dig đŸ˜Ž

Indiania vilken envis förkylning,jobbigt nĂ€r dom blir sĂ„ dĂ€r dryga.Krya pĂ„ dig đŸŒș

Tittar bara in och sÀger hej,tÀnker ta en lÄng forum paus och kommer tillbaka sen med nya krafter igen.Var tvungen att meddela mig i lite personaltrÄdar och vill passa pÄ att önska er alla en fin dag.

Kram pĂ„ er och vi ses igen framöver đŸ™‚

Tar jag allt för lĂ„ng ledighet sĂ„ önskar jag redan nu en underbar sommar till er alla,tidigt jag vet men nu ska kĂ€rringen vara datorfri en lĂ„ng tid Ă€r det tĂ€nkt om det gĂ„r att hĂ„lla sig vill sĂ€ga đŸ˜ƒja  ja det Ă„terstĂ„r att se om jag klarar av det eller ej😎

Andina
1

Lycka till leWolf! Beroenden sitter, som sagt, ofta i vĂ„ra hjĂ€rnor! đŸ˜‰SkĂ€mt Ă„sido, ha en god forumpaus - och du Ă€r alltid vĂ€lkommen tillbax nĂ€r du kĂ€nner att det Ă€r dags! Vi ser fram emot den dagen! â€ïž

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga

[GunillaF]
1

#18 Ses lĂ€ngre fram dĂ„ leWolf. Ta vara pĂ„ dig och kram!đŸŒș

Indiania
1

#18 Ha det bra leWolf till dess vi ses igen! ❀đŸŒș

Kram

Skogshumblan
0

HejdÄ Wolfen. MÄ gott , syns nÀr det blir:)

/ Skogshumblan

leWolf
1

NĂ€men nu blir jag ju rörd ju,lĂ€mnar ju inte för evigt â˜șsĂ„ lĂ€tt blir ni inte av med mig đŸ˜ƒ

SĂ„ sant Andina det sitter i huvudet och jag skulle nog behöva ett tolv steg program mot detta dator beroende,illa illa illa đŸ˜ƒ

Kramen pĂ„ er â€ïž

Gosan1
1

SnĂ€lla jag behöver alla bubblor jag kan fĂ„đŸ˜“SĂ€ger inte att jag har slutat röka, mennnnnn jag försöker. Har stora problem med nikotin tarmen, usch vilket sug.  Fy, vilket grepp nikotinet kan fĂ„ om en. Har jag ingen mjölk för kvĂ€llen inte tar jag ut bilen och köper det, men har jag inga cigaretter finns det inget som kan hejda en.

SÄ snÀlla bubbla gÀrna över mig.

Skogshumblan
0

Gosan, sÄklart du fÄr bubblor!

/ Skogshumblan

frodig
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Gosan1!

Klart jag strax sĂ€tter mig och sĂ€nder bubblor över dig, som du sen kan ta ner precis nĂ€r du vill och behöver. 

Och din "bön" gick fram kan jag lova, för jag kÀnde att jag absolut skulle gÄ in hÀr igen fast jag inte hade tÀnkt det, jag var pÄ vÀg ut egentligen. Men sÄ Àr det med vÄra tankar och önskningar, dom gÄr fram vare sig vi tror det eller ej.

HĂ€r kommer bubblorna till dig đŸ™‚. Du kan ta ner dom nĂ€r du vill. Och sĂ„ kan man ju alltid be om healing mellan varven đŸ˜‰, fast jag personligen Ă€r ingen höjdare pĂ„ att sĂ€nda pĂ„ kvĂ€llstid nĂ€r dom flesta har det lĂ€ttare för att ta det lugnt och kan ta emot, för dĂ„ Ă€r jag sjĂ€lv nertrappad i energierna och behöver ligga lĂ„gt.

Bubblorna till dig Ă€r fulla av energi och har den hĂ€r underliggande texten med sig â€ïž;

Jag Ă€r rĂ€dd, men jag tĂ€nker Ă€ndĂ„ "lĂ€ra mig flyga". 

(LÀra dig flyga=sluta röka).

Med andra ord, rÀdslan att inte kunna bemÀstra röksuget Àr en fallgrop som lÀtt stÀller till det för oss. Att vÄga prova oss fram och göra det vi Àr rÀdda för, som att lÀra oss flyga, Àr en bra vÀg att gÄ. NÀr du "lÀrt dig flyga" kommer tryggheten,

och du kan breda ut dina vingar och kÀnna dig fri.

Stor kram till dig Gosan1

Andina
2

SĂ€nder över en massa styrkebubblor och 'avgiftande' healingbubblor till dig, Gosan! IstĂ€llet för att tĂ€nka att du inte kan, sĂ„ tĂ€nk tvĂ€rtom, du har redan tagit beslutet - men framför allt, se och tĂ€nk att du redan faktiskt Ă€r pĂ„ vĂ€g att sluta röka! Du har redan pĂ„börjat att sluta, tagit de första stegen, genom att ta beslutet. Nu ska du 'bara' fortsĂ€tta pĂ„ den vĂ€gen som du beslutat att gĂ„. Och den vĂ€gen fyller vi nu med massor av bubblor för dig att fĂ„nga in! 

Klart du kan! Och klart du kan vĂ€nda dina tankar 'rĂ€tt'! â€ïž

TezzD
1

Massa bubblor frÄn mig till dig Gosan!
Lewolf, trĂ„kigt, men alla behöver vi en pause ibland â€ïž

HjÀrtaRosalee
SajtVĂ€rd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
2

Skönt att höra att jag inte Ă€r ensam om att inte klara av just nu att sluta röka 🚬 Ă€ven om jag tĂ€nker pĂ„ det ofta har det aldrig blivit sĂ„ pass lugnt i mitt liv att jag haft orken att börja kĂ€mpa 😕

Men nu börjar de bli balans i livet sĂ„ snart kanske jag ocksĂ„ klarar ut det, Men tar en dag i taget och försöker att minska rejĂ€lt sĂ„ lĂ€ngre đŸ€”