Min Positiva Väggprydnad
Vill bara delge er, en oerhört fin paket som jag köpte till mig själv.
Den påverkar alla som kommer hem till mig ska trivas i mitt hem, och få med sig positiva energier från mitt hem. Den är gjord av de äkta indianerna, uppe i bergen… och det är mycket energi i den. Jag vill tillägga att den är nästan 1½ m lång och över ½ m bred. Den pryder en vägg i mitt storarum.
Då jag fick syn på den, så bara ville jag ha den. Vad tycker ni ??
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Ja vad säger man, såå otroligt underbar, ja mycket vacker. Kram Fia

Är det någon som har en sådan, eller vet lite mer om denna typen av väggprydnader. Jag vet inte så mycket om den mer än att den är gjord av indianer med en stark tro om reikination och andlighet. Även medicinmän finns det där. /// MJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Underbar!
Kan tro att det är positiv energi i den! Den faller säkert också dina besökare i smaken, kan tro att dem blir nyfikna på den.
Kram Sanna
Mycket Fin! 
Kollar runt lite, den påminner mycket om ett Medicinhjul, och även om en Mandalas lyckobringare. Medicinhjul välkommnar även våran djur i vårat hem, mycket lycka.

Den var helläcker, skulle sitta fint även på min vägg.
Har tittat på dem flera gånger när jag varit på marknader men ännu inte komit hem med en, börjar bli dags att hitta den rätta, skulle passa bra ihop med min favoritsten…….
Kram
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Åhh… jag blir alldeles hänförd, underbart vacker. Den gör nog ingen oberörd.

Oki. Ja..jag fastnade direkt för den då jag kände energierna från den. Precis som den kallade på mig.. hahahah
låter ju lite väl kanske..men det kändes så. Nu hänger den här hemma och det är jag otroligt glad över.
//// Mj:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Mandalas lyckobringare är handgjord i Mexiko av indianer och tillverkade av fårull, kaninskinn, fjädrar, pärlor och läderband. /// MJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Den är jättevacker =) jag vill också ha en sådan och en drömfångare men jag vet inte vart jag ska få tag på dom =(

jag har köpt min i den butiken vi har i stan, men som lotta skriver så finns det säkert webbshoppar som har. Gå ut och titta lite på nätet, för att se utbudet. Det finns väldigt många som är fina. //// MJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Helt underbar Maria,På marknaden i Åsele igår,så köpte Elisabeth och jag var sitt Indianansikte,det är i omkrets ca 1 meter,med skrud och allt.Helt underbara!!Vi hade sån tur så vi fick köpa till inköpspris 250:-,då ordinarie ut låg på ca 1000:-.När jag kommer hem,ska den få hänga bredvid min mandala../Ewa

Mandala är jättevackra. Jag köpte en jättestor indianprydnad igår, det är också en väggprydnad, en indianman. Jag ska hänga upp den imorgon och ta ett foto och lägga ut den här så att ni får se den. Sen har jag mycket fler indianhantverk, indiandockor och prydnader. Jag har alltid varit intresserad av indianer sen jag var riktigt liten och det märkliga är att jag möter indianer på min väg i det här livet hela tiden också. Hantverk som jag har fått av dem är det enorma energier i och det är saker som jag känner igen från tidigare liv som jag har fått av dem.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus