God morgon 26:e Mars
God morgon alla glada!
Fick ni några våfflor igår? Jag glömde bort att det var våffeldagen/vårfrudagen/Marie bebådelsedag igår, ända tills jag fick inbjudan om att äta våfflor idag🙂
Solen skiner men det är väldigt kallt i luften idag. Men värmen kommer, det är jag säker på 😉
Önskar er en riktigt bra Tisdag !🌺
God morgon och tack det samma Gunilla. Idag har jag tvättstugan, tänkte mangla några dukar, som har legat sen förra påsk. Det är lite meditativt att stå där i rytmerna av tvättmaskiner och torktumlare. Jag går inte så ofta hit, då man får gå en bit och bära tvätt. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
God morgon alla pigga vårfåglar härinne!🙂
God morgon! Strålande sol och bara några skymoln idag här ☀️
Ser ut att bli en underbar vårdag med några plusgrader.
Ha en bra dag och hoppas att alla får chans att njuta lite av solensvärme 🙂
Kram sol
God Morgon på er !
Nope glömde helt bort våffeldagen så det bidde kyckling istället.
Ganska skönt ute inte så kallt så nu kanske våren tänker sig göra entr'e
Ha en fin dag alla ☀️
Godmorgon alla!
Det blev inga våfflor här heller i går.
I dag är det strålande sol ute och kände i går på promenaden att det börjar våras så smått.
Ha en alla tiders bra tisdag! ❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er 😘!
Det blev en lång promenad på skaren igår och solen strålade, ömsom varm och ömsom kall vind. Men ljuset fortsätter sprida sig och jag märker att min kropp vill ha allt ljus den kan få 😉.
Det blev inga våfflor för mig heller igår, men jag ska själv bjuda på våfflor på lördag istället, dom får ingå i påsklunchen. Då blir det våfflor gjorda utan mjöl så att även jag kan äta dem.
Jag önskar er en fin dag. Nu ska här tränas och sedan inväntar jag en av mina ungdomar som dyker upp frampå dagen.
Här blev det inga våfflor igår, hade också glömt det, undrade varför alla mina vänner åt och la upp bilder på våfflor hela dagen och ändå kopplade jag inte, haha.
Idag skiner solen, det är varmt i den men vinden är kall, men nu sjunger fåglarna ännu starkare och man kan verkligen känna att våren är på ingång! Ljuvligt! ☀️
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.