Healing iFokus

Healing

Läst 943 ggr
J-Artur-K
0

Chi-Boll Healing

Jag lägger upp samma som jag har gjort på Övernaturligt 🙂

Jag har testad en ny metod av healing. Som heter Chi-boll

Jag fick veta om den här metoden igår. Så jag är en nybörjare helt o hållet med den här metoden. Men tycker den är mycket intressant som vill öva mera på den metoden.

Det handlar om att man skapar en energie boll och väljer själv vilka energier som ska vara i bollen. Som man skapar mellan sina händer. Personen som ska få energie bollen. Väljer själv när den vill ha den. Så personen behöver inte ta emott den samma dag. H¤n väljer själv när det passar att ta emot den.

Men personen ska självklart göra det vid ett tillfäle när h¤n är tillbakalutat elleer ligger ner. Glad

Jag testa själv igår och fick bra respons. Så skulle vilja tränna mera på detta Glad

Här kan ni skriva om ni är villiga att vara testpersoner som jag kan öva på mera Glad

Det jag kräver är respons så klart. När det är att jag ska öva detta Glad

Här är en sida som berättar lite gran om det Glad

http://andliga.net/wpau/andligworkshop/chi-bollar/

Ny dag nya möjligheter

matsdotter
0

Jag är på! Behöver all extra-energi och healing jag kan få, framför allt om jag kan "spara" den tills när jag behöver den :)

J-Artur-K
0

#1 Jag sänder dig ett mail imorn. Där jag berättar vad du ska tänka för att ta emott den. Är väldigt enkelt 🙂 Men tar det över Pm. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Blodfot
0

Jag vill också gjärna prova!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[GunillaF]
0

#2 Ta det gärna i den här tråden så alla får ta del av vad man ska tänka på när man tar emot en sån här energiboll. 😉

Skogshumblan
0

Jag är gärna med! Har ett knä som stör mig, vill inte ha det så. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

J-Artur-K
1

När jag gör Energibollen. Så gnugar jag mina handflattor emott varandra. Sedan tar jag dom ifrån varandra så det blir litet mellanrum och känner energierna mellan händerna. Efter en stund skapar jag störe mellanrum. Och känner energierna mellan händerna. Jag tänker på att det är en boll meallan händerna och fyller bollen med det energier jag vill. Innan jag sänder bollen till universum ber jag att jag och den som ska få energi bollen ska vara skyddade. Och jag bestämmer en tid som bollen ska försvinna i universum. Ett bäst före datum kan man säga. 

Personen som får bollen kan ta den när som helst. Om jag bestämt att den ska finnas i 5 år. Kan personen ta den om 4 år.

När personen tar emott bollen så ska den tänka eller säga en mening jag har bestämt innan. Det kan vara som tex :

Jag tar ner dig Chi-Boll nr 456 skapad av Joakim

När personen gör det. Ska han/hon sitta bekvämt eller ligga ner. Och gärna ha ett glas vatten bered att dricka senare. Jag kan inte säga hur länge ni kommer känna av det på grund av att jag nyss börjat med det. Men ni kan tänka på ca 15 min kanse 🙂

Man kan även göra så att Energi-Bollen laddar upp sig själv efter användning så man kan använda den flera gånger. Om den används och det är för lite energi i den kan det tas från min Aura o personens Aura. Så därför gör man att den ska ladda upp sig själv. Och ber om att den ska försvinna om personen försöker använda den när det är för lite energi i den. Så att den inte tar energi från någon av oss. 🙂

Så jag tycker det är väldigt praktiskt 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Sol69]
0

Är gärna din försäkskanin om du behöver flera 👍

J-Artur-K
0

Jag har haft lite att göra och jag fasnat i Astrologi hur man kan se hur man är som och annat. Men jag ska försöka att ordna detta till er som skrivit upp sig här innan veckan är slut 🙂

Denna tråd kan låsas. Men ordnar till er som redan skrivit upp sig och sänder ett Pm 🙂

Tycker att astrologi är väldigt intresant. Har märkt mer o mer att det är väldigt bra metod men har ju inget med healing att göra 🙂

Ny dag nya möjligheter

Inlägget är låst för nya kommentarer