Healing iFokus

Healing

Läst 943 ggr
J-Artur-K
0

Chi-Boll Healing

Jag lägger upp samma som jag har gjort på Övernaturligt 🙂

Jag har testad en ny metod av healing. Som heter Chi-boll

Jag fick veta om den här metoden igår. Så jag är en nybörjare helt o hållet med den här metoden. Men tycker den är mycket intressant som vill öva mera på den metoden.

Det handlar om att man skapar en energie boll och väljer själv vilka energier som ska vara i bollen. Som man skapar mellan sina händer. Personen som ska få energie bollen. Väljer själv när den vill ha den. Så personen behöver inte ta emott den samma dag. H¤n väljer själv när det passar att ta emot den.

Men personen ska självklart göra det vid ett tillfäle när h¤n är tillbakalutat elleer ligger ner. Glad

Jag testa själv igår och fick bra respons. Så skulle vilja tränna mera på detta Glad

Här kan ni skriva om ni är villiga att vara testpersoner som jag kan öva på mera Glad

Det jag kräver är respons så klart. När det är att jag ska öva detta Glad

Här är en sida som berättar lite gran om det Glad

http://andliga.net/wpau/andligworkshop/chi-bollar/

Ny dag nya möjligheter

matsdotter
0

Jag är på! Behöver all extra-energi och healing jag kan få, framför allt om jag kan "spara" den tills när jag behöver den :)

J-Artur-K
0

#1 Jag sänder dig ett mail imorn. Där jag berättar vad du ska tänka för att ta emott den. Är väldigt enkelt 🙂 Men tar det över Pm. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Blodfot
0

Jag vill också gjärna prova!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[GunillaF]
0

#2 Ta det gärna i den här tråden så alla får ta del av vad man ska tänka på när man tar emot en sån här energiboll. 😉

Skogshumblan
0

Jag är gärna med! Har ett knä som stör mig, vill inte ha det så. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

J-Artur-K
1