God Morgon 24 Mars
God Morgon på er !
Strålande solsken från en klarblå himmel men fortfarande kallt.Nu börjar det verkligen bli tjatigt med kylan tycker jag och den där våren tycks lysa med sin frånvaro.
En lugn dag går till mötes,en promenad väntar ska bara ta det lugnt och njuta av dagen.
Hoppas ni sovit gott och ha en underbar Söndag 🙂
God morgon. Sol här också, underbart! Sitter här och njuter av solen som strålar in genom fönstren. Dagens första kaffekopp i högsta hugg, ska vila lite till och ladda med solenergi så får vi se hur dagen blir. Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon leWolf, Skogshumblan och alla andra som kikar in!
Kall natt men solen strålar nu från en molnfri himmel så jag kör en repris av igår; först lite hushållsgöromål, sedan tar jag med kaffemuggen ut till solstolen!
Ha en fin dag! 🌺
God morgon alla.
Tänk va solen skiner och gör vår dag lite ljusare, skulle vara skönt med lite värme också, men man kan ju inte få allt vad det verkar.
Igår var jag i alla fall, hem till min dotter och satt i lä på altanen. Jösses, då värmer hon solen, så man nästan storknar.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈
Hej och godmorgon i tråden, okay då. God Lunch på er. Igår var det ett fantastiskt promenad väder med värmande sol och snöiga vyer❤️. En riktig vår vinter dag.
Saknade kaffe teromsen på strövtåget *hehe*
Det var ett märkligt sken över nejden i går där både skugga och ljus gjorde sig påmint och faktiskt bevisade att de kunde samexistera utan konflikt.

God middag!
Växlande molnighet och nollgradigt.
Fina bilder ni bjuder på, Tack🙂
Önskar er en fin fortsättning på dagen🌺