Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 505 ggr
SuperMegaNova
0

Kan man skicka healing till allt?

Hej. Healing betyder ju helande/läkande Kan man heala allt? Tex min sambos firma som vi investerat mycket i, kan man med hjälp av healing hjälpa till lite på traven? Är det då distans healing man skickar? Och skickar man den till firman (som om den vore en person) eller till dom som arbetar där? Tips mottages tacksam!

Itchy
2

lol, en firma är väl inget levande ting som har en egen själ ??? 

därför kan det nog vara lite svårt att skicka healing för att "hjälpa den på traven"

bättre att investera i bra reklam ;)

You can't spell Bitchy without Itchy

[leWolf]
7

Svar ja du kan ge healing till allt 😉

Du kan sända till situationer,dåtid,nutid,framtid och du kan ge healing till exempelvis mat du ska äta.Så visst kan man sända healing till alla former av situationer.

Som med din mans firma så kan du sända healing till den situation som råder,hjälpa på traven är väl mer av värdlslig natur men sända det positiva till alla former av situationer är alltid bra.

Som när man investerat mycket kan man sända till den situationen och låta unversum med dess ljus och energi göra det bästa och menade för en situaton.Man överlåter helt enkelt till universum att göra det som är bäst i olika händelser och situationer.

Healing har ingen gräns den når fram överallt där den behövs 🙂

SuperMegaNova
0

Ja, hjälps på traven är väl fel ord, menade med att sända lite positivt så att det förhoppningsvis slutar bra. Tack, då vet jag hur jag ska göra :-)

allhealing
2

Healing betyder hel. Dvs helheten. Allting som inte är "helt", dvs befinner sig ut helhetstillståndet, dvs är ur synkronisitet med helheten kan givet återgå till ett helt läge igen.

Allting har ett helhetstillstånd oavsett om det är en biologiskt kropp som befinner sig i ett ur balans tillstånd. Må det vara på människa eller djur.

Allting omfattar allting, dvs även "företag" eftersom även ett företag är en del av alltet. Om allt är allt som är så kan ingenting vara uteslutet från alltet. Sedan finns det givetvis människor som är av uppfattningen att alltet inte alls existerar. Detta är alltså min syn på saken och hur jag tolkar att det fungerar.

När det gäller att "hela" personer i ett företag är jag av den åsikten att det är bra att göra alla delaktiga i ett sådant beslut så att varje individ själv får beställa hur de önskar förhålla sig till ett sådant beslut. Att någon healar ett företag med "pengar" frågar man i och för sig inte personalen om så jag kan förstå att det är motstridigt men jag anser ändå att det är upp till varje individ att avgöra om personen önskar motta healing eller inte. Eftersom personerna ifråga kommer att påverkas av healing då man går in och ändrar på deras relation till allting som förändras under en healing.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet