EFT terapi
Hej!
Är det någon som vet något om EFT terapi? Jag ramlade över begreppet och skulle vilja veta vilken erfarenhet någon här har av det.
//V
Inne på Lawofattraction.ifokus kan du läsa en hel del om det. Jag tycker att det har varit otroligt effektivt för min del, men alla är vi olika. Hoppas du finner det du söker. :)
Googlade när jag sett tråden tidigare idag och hittade denna sida med en manual man kan ladda ner.
Testade och måste fått väldig fart på mina meridianer för det resulterade i ett underbart skratt och avslappnande Första gången jag provar och effekt det kände man omedelbart.
Däremot gick jag bet när man skulle nynna,då tappade jag fokus och det blev mer skratt men nog verkar det fungera allt och finns tydligen kurser på tre dagar sen kan man använda detta själv men även med den manual du kan ladda ner i länken ovan 🙂
Kan rekommendera EFT terapin den är effektiv och du kan använda den på dig själv. Jag har gått några EFT kurser, mycket intressant och lärorikt.
Jag har använt mig av det för länge sedan och det kändes bra då. Nu har jag hittat ett annat sätt som passar mig bättre. Men känn du efter hur EFT funkar för dig. 🙂
Kattuggla: får man fråga vad du använder dig av för teknik nu?
Jag använder mig av en sorts healing. Dock vill jag fråga personen som lärt mig detta om det är ok att skriva om det här. Jag kan i så fall återkomma i april om detta. 🙂 Men EFT är ju väldigt bra det också, så prova det du först! Det viktigaste för att det ska fungera är ju att du hittar själva kärnan till varför du mår dåligt och verkligen känner hur rädd, arg eller ledsen du är. Då ger det bäst effekt. Sedan kanske det känns ännu bättre om du också ger dig själv healing efteråt.
Kram