God morgon 21:a Mars
Goder morgon på er alla! Solen skiner och värmer här i norrland. Hoppas den gör det över er alla i vårt avlånga land.
Jag blev extra varm för några minuter sedan när dottern SMS:ade vad hon nyss hört från deras badrum:
"Pappa! Va jolit de ska bli å åka ti mojmoj å sova där många nattaj! Jag längtaj å längtaj å längtaj!" (Sixten 4 år som kommer till Påsk)❤️
Det var det finaste meddelande jag fått på många år och det lever jag på länge! 🙂
Ha en riktigt bra dag nu alla healers.☀️
God morgon alla. Vilket härligt meddelande du fick Gunilla, härligt för ett farmorshjärta att höra. Det värmer gott.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈
Godmorgon!
Instämer med Majlar, vilket härligt meddelande Gunilla☀️, förstår att du blir extra solig i sinnet.
Sol men ganska kallt här. Hoppas det bara blir tö och vårvärme snart hos er i Småland Rosalee. Här uppe får vi nog vänta lite till, men det blir härligt när snösmältningen kommer 🙂.
Ljustimmarna är på vår sida iallafall 😉. Jag önskar er en fin dag allesammans!
Godmorgon på er alla!
#0 Gunilla så klart värmde det goa meddelandet du fick! ❤️
Ha en fin dag! 🌺
" Var nära naturen - var när dig själv "
God Förmiddag får jag väl säga! Har varit vaken en bra stund!
#0 Va joligt det ska bli, ja 😃Känns härligt att betyda mycket för barnbarnen.
Ledig dag och inget speciellt inbokat. Åker kanske till Återvinningen med lite skräp. Är ju aldrig fel att göra sig av med sådant🙂
Blev så nostagisk igår när jag hittade en sockerskål och gräddkanna med fat under i sånt där gammalt silver (inte äkta då)Vi hade ett sådant set i mitt barndomshem, och nu har ett liknande kommit hem till mig.
Känns riktigt fridfullt att få påhälsning av rådjuren utanför fönstret.
Ha det bra idag!
Hej och Godmorgon i tråden!
Åhh vilket hjärte värmande budskap du fick av ditt barnbarn Gunilla. Jag blev själv alldeles varm i hjärtat när jag läste dina rader❤️
Solen skiner här och när det inte är snålblåst så värmer den gott på lilla näsan.
En finer Torsdag hoppa sjag att vi alla får.

God middag.
Underbart med barnbarn Gunilla🙂
Här snöar och blåser det, nollgradigt, har varit ute på en uppfriskande promenad.
Så fint att ha rådjuren så nära Chakra🙂
Ha en härlig dag alla goa healers🌺
Rosalee