Healing iFokus

Healing

Läst 507 ggr
[GunillaF]
3

God morgon 21:a Mars

Goder morgon på er alla! Solen skiner och värmer här i norrland. Hoppas den gör det över er alla i vårt avlånga land.

Jag blev extra varm för några minuter sedan när dottern SMS:ade vad hon nyss hört från deras badrum:

"Pappa! Va jolit de ska bli å åka ti mojmoj å sova där många nattaj! Jag längtaj å längtaj å längtaj!"  (Sixten 4 år som kommer till Påsk)❤️

Det var det finaste meddelande jag fått på många år och det lever jag på länge! 🙂

Ha en riktigt bra dag nu alla healers.☀️

TezzD
1

❤️

ha en riktigt fin dag! här i Småland har det kommit mer snö, solen lyser inte med sin frånvaro och det blåser hemskt mkt… hoppas att moder jord tänker om lite snart 😉

önskar er alla en fin dag! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
1

God morgon alla. Vilket härligt meddelande du fick Gunilla, härligt för ett farmorshjärta att höra. Det värmer gott. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

frodig
2

Godmorgon!

Instämer med Majlar, vilket härligt meddelande Gunilla☀️, förstår att du blir extra solig i sinnet.

Sol men ganska kallt här. Hoppas det bara blir tö och vårvärme snart hos er i Småland Rosalee. Här uppe får vi nog vänta lite till, men det blir härligt när snösmältningen kommer 🙂.

Ljustimmarna är på vår sida iallafall 😉. Jag önskar er en fin dag allesammans!

Indiania
1

Godmorgon på er alla!

#0 Gunilla så klart värmde det goa meddelandet du fick! ❤️

Ha en fin dag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Förmiddag får jag väl säga! Har varit vaken en bra stund!

#0 Va joligt det ska bli, ja 😃Känns härligt att betyda mycket för barnbarnen.

Ledig dag och inget speciellt inbokat. Åker kanske till Återvinningen med lite skräp. Är ju aldrig fel att göra sig av med sådant🙂
Blev så nostagisk igår när jag hittade en sockerskål och gräddkanna med fat under i sånt där gammalt silver (inte äkta då)Vi hade ett sådant set i mitt barndomshem, och nu har ett liknande kommit hem till mig.

Känns riktigt fridfullt att få påhälsning av rådjuren utanför fönstret.

Ha det bra idag!

[rore]
0

Hej och Godmorgon i tråden!

Åhh vilket hjärte värmande budskap du fick av ditt barnbarn Gunilla. Jag blev själv alldeles varm i hjärtat när jag läste dina rader❤️

Solen skiner här och när det inte är snålblåst så värmer den gott på lilla näsan.

En finer Torsdag hoppa sjag att vi alla får.

Toyan
0

God middag.

Underbart med barnbarn Gunilla🙂

Här snöar och blåser det, nollgradigt, har varit ute på en uppfriskande promenad.

Så fint att ha rådjuren så nära Chakra🙂

Ha en härlig dag alla goa healers🌺