Healing iFokus

Healing

LĂ€st 490 ggr
[GunillaF]
5

God morgon 19:e Mars

Önskar er en riktigt god morgon och en bra dag!🙂

TezzD
1

O vad vackert! Detsamma till dig och alla andra! :)

HjÀrtaRosalee
SajtVĂ€rd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Chakra]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!
#0 Vackert foto!

IgĂ„r kom rĂ„djuren verkligen nĂ€ra. Fotade genom fönstret🙂
Ha en fin dag!

frodig
1

Men Oj, oj nu slĂ„r ni alla rekord tror jag đŸ˜ƒ!

Godmorgon pĂ„ er! Vilka underbara bilder! Dina rosablĂ„ skyar pĂ„ himlen Gunilla, och rĂ„djuret Ă€nda in i ögonen Chakra. Tack för dom, vilken fin start pĂ„ dan att fĂ„ se â€ïž.

Undrar vad mer den hĂ€r dagen har att bjuda pĂ„, jag önskar att den blir vacker för oss alla, hela lĂ„nga dan đŸŒș!

[dandamimm]
2

God morgon.

Idag ska jag bara hĂ€nga hĂ€r hemma. Lite fix kanske men mest bara va. En dotter Ă€r sjuk och den andra ledig sĂ„ jag fĂ„r tid med mina barn, det kan knappast bli bĂ€ttre. Och ute sĂ„ Ă€r det snöstorm

Ha en fin dag.

Kram Linda

[leWolf]
0

God Morgon !

Mmm vilka underbara bilder đŸ˜Ž

HÀr snöar det och solen skiner samtidigt,ingen ordning alls pÄ vÄra vÀdergudar numera .

Vaknade pÄ ett strÄlande humör och kÀnner mig sÄ dÀr busig,vill hitta pÄ nÄt roligt och bara sprattla av glÀdje.Vilken underbar dag att vakna till.

Ha en fin dag och hoppas din dotter frisknar till snart Danda đŸ™‚

majlar
0

God morgon alla. SĂ„ vackra bilder.

HÀr blÄser det idag, och vÄren lÄter vÀnta pÄ sig. Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott, vÀntar aldrig för lÀnge.

SÄ hÀr sÄg min himmel ut igÄr kvÀll.

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann

Skogshumblan
0

God förmiddag! Ljuvliga bilder! Är hemma med dotera. Hon har hög feber och Ă€r skruttig:( KĂ€nner mig mer Ă€n fĂ€rdig med "sjuktrĂ€sket". Hoppas ni alla fĂ„r en fin dag, vintern till trots.

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

Godförmiddag pÄ er alla!

Vilka underbara bilder ni visar i dag! Jag njuter av att titta in!

HÀr Àr det kyligt ute i dag, inte alls den vÀrme man fylls av hÀr i trÄden!

#7 Hoppas din dotter kryar pĂ„ sig snart ❀

Ha det bra i dag allesammans! đŸŒș

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

Andina
0

Go'MittpĂ„da'n! 

Vilka hÀrliga bilder! Tack för dem! Och vilka hÀrliga skyar ni har. Det Àr ytterst sÀllan jag har sÄ'na fÀrgspel pÄ himlen hÀr. Och lilla rÄisen, sÄ fiin!

HĂ€r slog vintern till igen. Jag bor tydligen i södra Sverige - för hĂ€r pĂ„ ostkusten tyckte VĂ€dergudarna att vi ocksĂ„ ska ha mer vitt.. igen. Och mer snö kommer de nĂ€rmaste dygnen. VĂ„rmĂ„nad
 hah!

Hoppas ni fÄr en fin dag allihop och att alla i 'sjuktrÀsken' piggar pÄ sig!

Vad hÀrligt att vakna med ett sprudlande sinne, leWolf. Hoppas hela da'n blir sprudlande!

SjÀlv ska jag pappra lite med pappershögarna, kÄnka vÀrmeloggs upp för slÀnten, o hÀmta lite ved - och framför allt, skotta! Jag hade hoppats sÄÄ att jag skulle slippa skotta mer denna vinter. TjilÄngnÀsa fick jag.

Ha en fin fortsĂ€ttning pĂ„ da'n, allihop!🙂

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge."  /Pearl Buck ♄· Medarbetare pĂ„ Healing