Healing iFokus

Healing

Läst 549 ggr
Indiania
1

Godmorgon 17 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag är jag uppe tidigt tack vare katten som ville ut och då kan jag ju passa på att önska er alla en skön söndag! 🌺

Jag kryper ner till sängs igen.

Ha det gott! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[leWolf]
0

God Morgon på dig Indiania och ni andra !

Vilken härlig bild man bara vill stå där och titta ut .

En lugn Söndag går till mötes,inget särskilt för mig bara vara och njuta.

Inte så kallt idag så kanske det kan börja vända nu om vi har tur och vädergudarna vill.

Ha en fin Söndag alla 🙂

TezzD
0

Ja det va en riktigt fin bild :)

Godmorgon till dig med och alla andra sköna människor här inne!

Idag skiner solen redan och då blir man glad och pigg i själen 😃 

Jag hoppas verkligen att vädergudarna tänker om då vi fick höra att vi skulle få uppåt 20 cm snö i veckan 😭

Är så trött på den nu faktiskt, haha. 

Kram på er alla !🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Chakra]
1

Godmorgon!

Här var det redan fart på denna söndag.

#0 Vacker bild! Du kanske sover gott än då, Indiania!
#1 Inte kallt hos mig heller. På nollan faktiskt!
#2 Mer snö ska det visst bli ja! Hoppas vi får en varm vår och sommar sen. Har glömt hur det känns med sol och sommar.

Idag ska dottern med sambo och hund få besök av mig. Tänker gå ut och plocka björkris och sätta i påskfjädrar. Kan vara fint att ge bort, tänkte jag.

Indiania
1

#3 Jo jag somnade om till slut och vaknade vid 8.30 och drömde en massa. Det sista såg jag en mönstrad tapet med en vit strömbrytare och under den stod det Card Dreal 843? Dreal finns det ju inget som heter.

Såg en stor vacker makaonfjäril också i drömmen och annat….

Vilken vacker ros !🌺

frodig
0

Godmorgon allesammans! Jag önskar er alla en riktigt bra söndag, precis en sån där som ni önskar er 🎁! 

Va spännande med din dröm Indiania. Jag googlade på dreal och det kan vara ett franskt ord. Någon som kan franska här kanske kan spåna runt lite vad det kan betyda. Sånt där sätter alltid fart på mig och min fantasi 😛.

Sol här också, men inga direkta tendenser till snösmältning ännu. Nåja, lite takdropp frampå dagarna är det iallafall. Så det blir en snö och solpromenad frampå dan här också ☀️!

[GunillaF]
0

Springer förbi för att önska er en riktigt härlig Söndag!☀️

Tack för att ni visar era fina bilder!🌺

majlar
0

God morgon alla.

Vacker bild Indiania. Jag tolkar som att du ska läsa det som Card real. Har du en tarotlek så prova att ta korten 8, 4 och 3, bara för skojs skull. Du kanske får ett kul budskap. Man kan ju tolka din dröm på många sätt, men jag skulle prova att dra dom korten. Bara en kul ide.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann. 🎈

Indiania
0

Blir full i skratt nu ser jag att jag skrivit 17 mara, den som kan ändra får gärna göra det! 😃

[Sol69]
1

God morgon på er alla..

Här är de kallt och vintrigt än.. 😐

Saknar våren och värmen..

Kram sol

[GunillaF]
0

#8 Fixat 😉

Indiania
0

#10 Tack snälla! 👋

Indiania
0

#9 Fint foto du visar Sol69! 🌺

#7 De flesta av mina tarotlekar saknar nummer så jag drog kort ur Kristina Wennergrens lek " Insiktsnummer" Kul grej Majlar, här får du se vad jag fick.
8 Allting leder alltid till något annat.

4 Alla vägar leder till högre kunskap.

3 Alla möten och alla platser är heliga.

Har du någon nimrerad tarotlek Majlar? Det kan vara kul att ha vid vissa tillfällen.

Tack för ditt förslag! ✨

[Sol69]
0

Indiana kortet är taget i Motala. Pariserviken. En underbar strand och ett naturområde. En av Motalas små pärlor 😃Finns mycket natur och vatten i Motala som är värt att besöka om man har vägen förbi..

Indiania
0

Vi åkte förbi Motala i somras och jag ville vi skulle stanna till men det ville inte gubben, vi var på väg till Vadstena då.🎈Nästa gång vi åker förbi så….

[Sol69]
0

Vadstena är jätte mysigt med slottet och klostret. och dess omgivning. Men Motala har en hel del natur som är oerhört vackert att vandra i. både Pariserviken, Råssnäs, Varamonbadet och Götakanal etc. så finns mycket att njuta av om man gillar natur och vatten. Helt klart värt ett besök om man gillar bad och natur. 😃

majlar
0

#12 Jag har ingen tarotlek, men jag tänkte att man kunde räkna fram till korten från början av leken. Jag gillar tolkingen av kort 8. Allting leder alltid till något annat. Det var många vägval, du fick fram. Kul att tolka tycker jag. Kram🎈

Indiania
0

#15 Jag gillar vatten och natur! 😃

#16 Jag var inne i den tankegången också Majlar i fall det var så du menade. Skall ta min favoritlek och göra så som du säger också.

Det stod mer på korten jag drog men iddes inte skriva allt.

Fortsättning på nr 8 kan du få i alla fall.

Allting leder till något annat, alla tankar, ord och handlingar, alla möten, alla känslor, alla reaktioner. Eftersom stagnation och död inte existerar lever energier kvar, skapar nya verkligheter och påverkar alla som träffas av dem och som har något att lära vad det gäller just dessa energier.

Visst är det ett fint budskap att ta till sig! 🌺 Kram

Andina
0

Go'Mitt på da'n allihop!

Och vilka vackra bilder! Tack för dem!
Din bild, Indiania, får mig verkligen att längta ännu mer till sommaren! Jättehärlig bild!

Spännande med din dröm också, Indiania. Card deal, card real… Kanske kommer det mer så småningom som 'förtydligar' vad det var du drömde.

Solen skiner o det börjar bli nå'n liten plusgrad "varmt" ute nu, så dax att ta sig ut i solen en stund.

Ha en fin söndag allihop! Hela da'n! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
1

Hej och go middag på er!

Oooo, vilken somrig bild Indiania! *längtar*

Men ännu så länge håller Kung Bore greppet om sitt vinterlandskap, trots den värmande vintersolen;)