Healing iFokus

Healing

Läst 718 ggr
jossa5
0

Hemsk huvudvärk

Hej,

Jag undrar om det finns nån där ute som skulle vilja skicka lite healing åt mitt håll. Börjar vara himla less på min huvudvärk nämligen (den är mer eller mindre konstant). Vore tacksam för att hjälp jag kan få! :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Andina
0

Jag hoppas fler hittar din tråd. Själv dras jag med huvudvärk också idag, men om jag känner mig piggare ikväll, så sänder jag lite huvudvärksbubbel till dig sent ikväll (vid 23-tiden).

Kryapådig-bubblor får du här i alla fall! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Blodfot
0

Jag skulle också behöva, har huvudvärk konstant :(

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Oniq]
0

Hej. Om du fortfarande är i behov av healing så kan jag vidarebefodra energier till dig. Skriv här eller så kan du pma mig. Oavsett vad så hoppas jag att värken har gått över. Kikar in här senare. :)

tin-tin68
1

Ett litet tips min hemska huvudvärk och migrän minskade då jag varit nogrann att ta magnesium tillskott!

Hoppas att ni mår bättre snart!

jossa5
0

#3 Tack så mycket, jag tar gärna emot lite energier! :)

Mvh,

Blodfot
0

(sorry att jag använder din tråd) jag tar också järna emot!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

jossa5
0

#6 Ingen fara! Hoppas du får hjälp du med! :)

Mvh,

[Oniq]
0

Hej Jossan och Blodfot.

Jag kan vidarebefodra healing 19,45. Sitt eller ligg bekvämt och slappna av. Efter sessionen som kan ta mellan 30-60 min är det bra om ni kan sitta eller ligga kvar en stund. Ha gärna en pläd eller annat i närheten om ni känner er frusen och gärna ett glas vatten som ni kan dricka efter sessionen slut. Om ni somnar gör det ej något.

Skriv här eller pma om ni läst det här.

🌺

jossa5
0

Oniq, såg precis, så jag lägger mig ner nu :)

Mvh,

[AndreaPirlo92]
0

hej, någon som skulle kunna skicka till mig med?

[GunillaF]
0

Gör gärna egna trådar där ni ber om healing ni andra. Risken är annars att det inte uppmärksammas att det är flera som vill ha i samma tråd.