Mandala målningar.
Har hört och läst att om man målar sina egna Mandala målningar så är det som att ge sig själv healing. De är så vackra och jag har funderat länge på att börja måla sådana.
Nu undrar jag om det finns några här inne som målar Mandalas?
Undrar hur ni började?
Vad det gett er?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag har aldrig målat Mandalas.
Det finns en hel del att läsa om det på nätet, även tips på de som har kurser.
Fann den här sidan där du kan färglägga Mandalas. Kanske ett sätt att komma igång?!🙂 Lycka till.
Tack för tråden. Kan ju alltid kopiera av dem och använda dem för att rita vidare på.
Helst skall det ju vara en jättestor som man målar med oljefärg eller så.
Intressant tanke Tarotstollan,har aldrig tänkt på det förr att måla sitt eget mandala men det är ju nåt att verkligen fundera över och absolut det kan ge healing.Man kan ju sen också tolka sina egna färger om man vill så det kan ge mycket om man tänker efter 🙂
Frän sida Gunilla,där var det ju kul att leka med färgerna ju 😎nu ska jag gå in och klottra lite mer 😃
Kan tyvärr inte måla med denna datorn, då jag inte har det programmet.
Försökte på den gamla datorn men jag lyckades inget vidare.
Skriv ut pappret o måla med tuchpennor eller kritor, det är rogivande på nåt sätt o färgerna du väljer kan ju ha en viss betydelse om dej själv eller hur du mår😃

Tack för tipset. Nu har jag målat min första Mandala. Riktigt rogivande.
Kul med Mandala-målande, har aldrig hör talas om det för🙂
Bra sida med färgläggning av Mandala Gunilla 👍Synd att jag inte har tålamodet att göra klart bara.
"Man måste ge lite mer än man tar"
Tyvärr har jag ingen skrivare, så jag får antingen rita egna själv eller köpa (dyra) böcker!
PM:a mig din adress så skickar jag några styckna ☝️
"Man måste ge lite mer än man tar"
Har många gånger tänkt måla mandalor - men längre än så har jag inte kommit. Ska smita in o titta på länken straxom. Kul!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Här är min första Mandala målning. Det var riktigt rogivande att sitta med. Rekommenderas varmt.