Ger healing Torsd 7:e Mars
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Torsdagkväll 7/3 klockan 20.30 öppnar jag upp mig för healing till er som har en aktiverad sida (du har en presentation av dig själv), är medlem här på sajten och som skriver upp er i den här tråden.

Försök att sätta er eller lägga er ner 5-10 miuter före 20.30, för att bli så avslappnade som möjligt när ni tar emot healingens underbara energier. Jag skickar i ca. 20 minuter.
Jag stänger tråden 20.20 så jag hinner förbereda mig!

Jag tar tacksamt emot healing av dig Gunilla 🙂
Tar tacksamt emot healing.
Tar tacksamt emot Gunilla. 🌺
Var rädda om varandra
I och med att jag har bekymmer med min magkatarr än så tar jag gärna emot lite jag också.. De brukar ju ta ett tag innan de lägger sig och magen lugnat sig helt 😕 Så hemskt gärna 🙂
Tar tacksamt emot Gunilla. ❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jättegärna Gunilla, mycket tacksam för det !
fri

Tackar så mycket, jag behöver absolut lite healing!❤️
Jag tänkte på dig i eftermiddags :) Du måste känt det! Jag tar gärna emot 🌸
Tar också tacksamt i mot Gunilla!🌺
Tack,tar gärna emot 🌺
Tack jag tar gärna emot healing.🌺
jag tar tacksam emot healing =)
Jag tar väldigt gärna emot healing med. 🙂🌺
Hej Jag tar gärna emot healing❤️
Ge av dig själv det du vill ha av andra!
Hej, jag tar gjärna emot!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Jag är också gärna med, har såna besvär med knäna bland annat just nu …
Jag tar tacksamt emot här!
Tar emot och hjälper till och skicka…..
🙂
Jag tar gärna tacksamt emot healing ikväll!😴
Jag tar gärna emot Gunilla! :)
Jag tar gärna emot ikväll.
Tack 🙂
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
Ja, tack gärna jag med, snälla Gunilla. Är så hemskans sjuk med feber och värk.❤️
Ooooo va bra jag vill gärna vara med.Mår int bra alls o är så slut.❤️Tack Gunilla🤗.Känner att det var mening,att titta in här i healing just idag o nu.
Finns det plats för en till tar jag gärna emot lite helande energier! Tack go'a Gunilla! Varmt tack! ❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Önskar er en angenäm stund. 
Om ni inte somnar för natten utan kliver upp efter healingen så ta det bara lugnt resten av kvällen och glöm inte att dricka ett extra glas vatten - det är bra! 
Tusen tack Gunilla! Du är en ängel! 🌺
Barnen sov som stockar.. däremot kunde sambon inte respektera några tysta minuter så han satte på både tv och hög musik i hörlurarna så jag fick verkligen svårt att koppla av 😭 men gjorde mitt bästa… Fick huvudvärk.. istället , men jag kände iaf att någon effekt gav det, tror bara det hade gett ännu mer om jag hade fått total stillhet.
❤️
Tack igen!
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Tack för healingen Gunilla ! ❤️
Tack fina Gunilla.❤️
Tack för skön healing Gunilla! ❤️Känner mig gott utsövd i dag.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Gunilla. Drömde om min far som gick över, för 25 år sedan, för första gången i natt. Det känns fint.
Tack 🙂
Tack!
Tack Gunilla för healingen! 🌺
Tack så hemskt mycket.. min mage har varit mycket bättre idag 👍
*Vassegoa* och vad skönt att läsa att ni sovit gott, haft bra drömmar och några känner sig bättre i dag!❤️
Tack Gunilla, jag har missat att tacka för en skön healing! Det var precis vad jag behövde! Var ganska rejält stressad, så kunde inte lägga mig ner för att stilla mig men kände av healingen tydligt o klart och kände att jag blev lugnare inombords.
TackKramar! ❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#39 Underbart! ❤️

Tack Gunilla!
Vet inte om du såg att jag sa tack i min egen tråd där jag önskade healing men jag tackar här också :-)
Kände mig mycket bättre dagarna efter men är fortfarande orolig för yrseln eftersom jag måste jobba imorgon. Nåja någon dag blir det väl bättre :-)
🌺
Hej Gunilla!
Har minnsann tänkt tacka Dig tidigare, men hela helgen har hunnit gå.
Kände hur något hände i hela kroppen, ben, armar och bål genomsyrades av "något" som kan beskrivas tyngdlös, skön avslappnande känsla, aldrig känt något liknande! Tack Gunilla!
Kramar🌺
#41 Har du varit och fått kollat innerörat?🤔
#42 Härligt!🌺
Tack för healingen❤️
Ge av dig själv det du vill ha av andra!

Jag håller på med en balans och yrselutredning så vi får se vad den ger. Var till Danderyds akut idag eftersom yrseln, huvudvärken och illamåendet inte går över men alla värden var bra, ekg var bra och inga tecken på stroke. Men vad sjutton är det då? Blev sjukskriven en vecka till för att vila men det har jag ju gjort en vecka redan. Nu vill jag få ordning på det här så jag kan jobba igen.
#44 *Vassegoo*
#45 Min tanke är att det kan vara ett virus på balansnerven… Tror jag skrivit det tidigare nånstans… Men det kanske är kollat?

Nä det har jag haft en gång förut och det var på ett annat sätt. Riktigt hemskt var det, känns som man åker karusell hela tiden. Det jag har nu känns mer som ostadighet, ungefär som man skulle vara onykter hela tiden (vilket jag knappt varit någonsin men samma effekt blir det av avslappnande tabletter). Huvudvärken sitter bara på vänster sida så det känns lite som det skulle vara migrän men det skulle ju inte sitta i så länge och inte gå till och från i styrka. Läkaren trodde nog att bihåleinflammationen kunde påverka men jag tycker det är konstigt om det är den som ska göra att jag mår så här så länge. Börjar bli van vid att ha konstiga symtom som ingen riktigt vet vad det är.