I'm so sorry
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
From Navahowolf, please enjoy this with love and joy ❤️ and I will never ever bother you again ❤️
Just enjoy this with love from Navajo Nation and I surrender and never ever get back to you again Healing ❤️
Im so sorry 💔
❤️
O Holy Night är en av de vackraste sånger jag vet. Att den sedan sjungs och visas med bilder från Navajo gör inte saken sämre. ❤️
Visst förlåter jag, men vill gärna veta vad jag förlåter.
Healing är kärlek, men även förlåtelse 🌈
❤️Så vacker sång du bjuder på!❤️
Om du är den jag tror är du förlåten fast jag inte vet vad du menar.
🌺🌺🌺
" Var nära naturen - var när dig själv "
#0 Det är svårt att förlåta om man inte ens vet vad det handlar om?
🌺 ❤️ 🌺
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Helst av allt vill jag inte putta upp den här tråden för den får mig att skämmas över vem jag är och att jag kommit och gått i så många olika namn här på i fokus.
Men jag går igenom en stor kris som Gunilla och Medarbetare känner till.Nu handlar det om att bli frisk igen för jag lider av en sjukdom som är så hemsk att den inte ens är värd sitt namn i ord.
Den gör ont och den smärtar något så hemskt att jag bara vill dra mig ur och gömma mig för allt och alla.
Vad fasen jag är ju den starka ju så inget ska kunna bita på mig så det så,,,,det är den fasaden jag spelar upp men har en kamp som heter duga framför mig och tack och lov till Healings moderatorer kan jag känna lite hopp och få vara med igen som liten människa.
Det gör så förbannat ont vänner men jag älskar er med hjärtat ,tack jag avslutar här nu
#6 Håller tummar och tår så det knakar.
Det här fixar du och när du vill och känner att du behöver så pm:a om du inte vill skriva i öppen tråd.👍🌺
#6 Massor av styrkekramar till dig! ❤️🌺
" Var nära naturen - var när dig själv "
#6 Kram❤️
Men vännen! Hur många namn du haft spelar ingen roll, alla har ju ändå varit du, inte sant? Det finns orsaker bakom alla namn, all den smärta och sorg du nu upplever som vi inte känner och inte behöver känna om inte du vill dela, men vi är många som gärna vill ha dig här. För mig personligen får du byta nick som en annan byter kläder! ( med småbarn hemma blir det ofta;)) du får vara hur svag du behöver för den där fasaden ger jag inte mycket för. Jag vill ha riktiga dig! Du har gett mig så många fina stunder här inne, kloka tankar, bjudit på och delat stolligheten vi har för oss båda två. Så nä något avsked tror jag inte jag accepterar denna gång heller min Gummibolls-gumma!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Kram tillbaka på er fina medmänniskor.Kunde inte avsluta den här gången för nu får det vara nog att studsa som en gummiboll ☺️
Har en stor kamp framför mig som jag skrivit om på några dolda sajter tidigare men ger inte upp och sjukdom har många genom tiderna besegrat så varför skulle inte jag klara det om man tänker efter egentligen.
Skriva öppet om den vill jag ju inte men flera av er är med i dolda forum där jag berättat om det som drabbat mig,den gör ont både fysiskt och psykiskt men trots smärtan finns en anledning varför jag fått den och det är att hjälpa andra när jag själv blivit frisk och kan förstå andra som drabbas.
Dit är vägen lång men med shamansk rening går allt det har jag sett så många gånger och även erfarit så nu ska själsdelar på plats en gång för alla och jag ska må bra igen om det så är det sista jag gör.
Ska inte bli långrandig som jag brukar nu men stoooooora kramen på er,vem kunde väl tro att när jag blev medlem första gången 2008 att man skulle möta så underbara människor via ett forum,men oj vilka härliga människor det finns här.
Ni som inte är medlem och bara läser och funderar på att kanske komma med.gör det för här inne finns fantastiskt fina underbara medlemmar som ger så enormt mycket till så många och jag vill bara säga tack för att ni är ni och här syns det verkligen vilka fina djupa andliga medmänniskor det finns.Ni ger så fantastiskt mycket allihop och jag är så innerligt tacksam att ha fått lära känna er alla ❤️🌺❤️
Nu ska jag knåpa ihop dagens övning men känner mig lite tom i gummibollen😉men nåt ska det väl bli.
Kramar om er alltihop för ni är bäst och hör sen 😘

Som sagt, finns jag med.
// Danda

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kram❤️
❤️Tack Majlar ,kram på dig ❤️
Många varma styrkekramar till dig, leWolf!❤️
*Soul retrieval with the help of your Heart will lead you to get to know the Great Soul you are!*
🌺
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
En stor varm kram till dig leWolf 🤗. Tack för att du delger oss, det är en gåva att få ta emot någon som den är och känna att vi är medmänniskor på riktigt ❤️!
Jag puffar över ❤️en dos allomfattande kärlek❤️ åt ditt håll så du kan dra till dig av den när du vill 😘! (lägg den på solarplexus känns det som)…
Många varma kramar till dej!🤗
Du har gett så mycket av dej själv i mycket du skrivit. Tack du fina och ta hand om dej!❤️
Nämen nu blir jag ju rörd ju ☺️
Underbara fina människor som ger sånt vackert stöd till alla.Bamsekramen på er härliga healers ❤️🌺
🤗 Jag vet att du kommer fixa det! Bara dte att du säger att du går igenom det av en anledning är super starkt! Du fixar det, massa styrke kramar till dig! Jag vet nästan hur det är att gå igenom jobbiga saker, eller jag vet.
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Det tror jag också Blodfot, att jag fixar det här,bara det fysiska vill följa med nu så kommer resten sen.
Som en bekant sa en gång,ganska klokt sagt av henne.Vad vore livet utan kamp,vi skulle inte få ny styrka om vi inte möter våra prövningar och med prövnigar växer vi starkare ur än vi kom i.Hon har ju rätt när man tänker efter.
Kram tillbaka 😘
Det var klokt sakt av henne!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Ibland behövs inte mycket bara några ord så tänker man efter litegrann.
Fick alldeles nyss brev från en av familjerna jag är fadder åt och åter en påminnare att man själv har det bra och min värk i jämförelse med deras elände är bara en liten droppe i havet.
Mannen i huset blev permanent rullstolsbunden,frun kan knappt röra sig och sina händer,ena sonen handikappad för livet efter en rygg operation även han i rullstol plus att dom förlorat en massa djur så nu finns knappt nån mat att tillgå.Deras hem rasar ihop och dottern får kämpa med sina gamla föräldrar för att dom över huvudtaget ska kunna äta och leva med sin familj.Earl ena sonen är stum och det ena efter det andra går åt fanders så nu krömp allt mina krämpor när man läser hur dom mår där borta.
Påminnare är bra att ha ibland så man får upp ögonen att allt är inte så illa som man lätt själv får det till och det påminde detta brev mig stort om nu så tack universum för påminnare dom behövs ❤️