God morgon 11:e Mars
God Måndagmorgon allesammans. Nu är det dax att upp och hoppa.
Hoppas i sovit gott och haft fina drömmar.
Hos mig snöar det idag men solen finns bakom molnen och rätt som det är så spricker det upp.
Jag ska iväg till jobbet nu och i kväll har jag cirkel.
Önskar er en fin dag!🌺
God morgon.
Vi har 10-!!! i Skåne… Crazy, tycker jag nog🙂.
Börjar känna mig lite ljusare och klarare i systemet men stannar hemma från jobbet idag eftersom jag skulle undervisa fram till 21 i kväll och så frisk är jag inte. Världen snurrar lite ännu.
Snöstorm igår så nu har vi mer snö igen men det har iaf slutat att blåsa nu.
Ha en finfin dag alla vackra själar idag.
Kramen
-20 här, brrr! Var är våren undrar jag?! Kyla eller ej, en ny härlig vecka ligger framför oss helt orörd och bara väntar på att få upplevas. Härligt värre tycker jag:) Idag ska jag få äran att följa med dotera och 3-5 åringarna på "hennes" förskola på teater nu på förmiddagen. Ska bli mysigt och spännande. Sen är det full rulle med jobb och doteras barngympa så jag lär somna gott ikväll :) En fin måndag och vecka önskar jag er!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morr'n morr'n !
20 minus i morse men nu bara 15 och under dagen blir det snabbt varmare.Håller med det är lite crazy för nu vill vi ju har vår ju 😉
Krya på dig Danda 🙂
En fin dag till er 🙂
God morgon alla. Ska snart göra mig iordning för en fight med tanhgygienisten. Inget som jag brukar vinna.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈
God morgon är kallt och soligt här..
Äntligen ledig efter helgens jobb. får vila och greja hemma.
kram sol 😉
Godmorgon alla!
DEt är kallt här också i går kväll var det -12 gr ute. Det är fortfarande kyligt även om solen skiner.Lite förkyld har jag blivit men känner mig pigg ändå. Lika pigg som vanligt.🤫
Önskar er alla en bra start på veckan! ❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Måndag allihop!
Kallt ere här också. Men det har stigit till -8 ca nu i alla fall. Några få plusgrader till kan vi vänta under dagen. Men till kvällen rasar minusgraderna över oss igen. Och det ser ut att bli vinter hela veckan också… Ute nynnar småfåglarna på lite vårmelodier och hackspetten har hittat sin trumma att spela på. Katten tar krumsprång i solen. Man skulle kunna tro att det är vår… men tji fick vi.
Lite plock här o där o lite ärenden o pyssel o jobb väntar på mig idag. Alltid något eller någon som väntar på en. Och det kan ju vara positivt! :)
Ha en fin måndag allihop! Även om Kung Bores kyla o snö hänger kvar så har vi ju vårsol i alla fall!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon! Vilken härligt snurrande sol Andina 😃!
Kallt och fortfarande blåsigt här. Men måndag och nya tag i bibliotekslabyrinterna blir det för min del. Och jag är "taggad" 😉.
Lycka till med veckostarten allesammans 😘!

God middag!
Solsken och 1 minus här, den hårda isvinden har avtagit, tack och lov.
Önskar alla healers en superfin måndag❤️