Önskar healing
Hej igen! Länge sedan jag skrev här nu. Men jag är i behov av er hjälp så jag undrar om någon vill vara snäll och hjälpa mig med lite healing?
Jag är hemma från jobbet för yrsel, huvudvärk och illamående. Nu har jag varit så yr att det känns som jag är onykter och det blir inte bättre. Har hållit på till och från sedan förra fredagen men den här veckan blev det så illa att jag inte kunde jobba. Blir hemma hela veckan. Till på köpet har jag fått någon infektion igen så det gör ont i halva ansiktet, bihålorna. Tjocksnorig som sjutton men det har jag fått penicillin emot så jag hoppas det ger sig. Bihålorna är opererade i höstas så jag borde inte få bihåleinflammation men tji fick jag.
Jag önskar att detta kan gå över någon gång och lite healing kanske kan hjälpa det på traven. Jag är otroligt tacksam om någon vill göra ett försök att hjälpa mig läka.
Hej Smilax!
Jag skulle eventuellt kunna vidarebefodra healing till dig. Just nu och i kväll kommer jag att vara upptagen. Om det fortfarande skulle vara aktuellt för dig så kan du höra av dig till mig. PM:a då så kan vi komma överens om en tid.
Hoppas i alla fall att du har det så bra som möjligt. ☀️
/ Oniq

Mår något lite bättre idag :-) alltid något men jag tar gärna emot så mycket helande energier det går för att orka få ordning på den här knasiga kroppen🙂
Tack Oniq! Jag tar gärna emot från dig och är så tacksam för det.
Såg inte denna tråd igår. Men skickar gärna över ett sjock 'healingbubblor' till dig sent ikväll, Smilax! Någonstans mellan kl 22 och 23 om det passar dig.
Vad jobbigt med återkommande bihåleinfektioner! Inte konstigt om du blir yrslig då heller. Tips: Sancho. Jag har alltid en liten flaska med Sancho hemma, den är toppen när förkylningar m m börjar närma sig. Det allra bästa är att använda det precis i början när man känner att förkylning e d är "på ingång". Men även efter att förkylningen fått fart så bromsar den bra. För mig, och många med mig, har den fungerat jättebra i alla fall. Prova gärna!
Krya på dig-Kram! 🌺
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Åh Andina det passar mig perfekt 🙂!
Ska kolla det där med Sancho, låter jättebra. Det konstiga är ju att jag opererade bihålorna i oktober för att vidga gångarna så bakterier inte skulle få fäste på samma sätt men ändå får jag det nu igen. Nåja förhoppningsvis ger det sig snabbt. Men att yrseln och huvudvärken suttit i snart två veckor är väldigt jobbigt. Visst kan det vara en reaktion på att infektionen var på väg men det har varit en väldigt kraftig reaktion i så fall.
Kram tillbaka!
Du har inte problem med öronen? Tänker på balansen/yrseln.
Ja, prova definitivt Sancho. Funkar det bra på dig också, så kan du alltid se till att du har en flaska hemma.
"Ses" sent i afton då! 😉
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Jag håller på med en balansutredning just nu på Hörsel och balanskliniken så det kan mycket väl vara något som är fel där. Har haft dålig balans sen jag var liten. Öronen ska tydligen vara okej fast jag hör inte okej på vänster öra, enligt mig men enligt alla tester hör jag bra. Ev. kan det vara någon påverkan på båggångarna i örat som ställer till det här med balansen och yrseln. Vi får se vad utredningen visar. Men så här länge har jag inte haft yrsel förut. Förutom den gången jag fick virus på balansnerven men det var på ett helt annat sätt.
"Ses" då 👍

Tack Adina, Gunilla och Oniq!🌺
Känner mig bättre idag. Visserligen yr fortfarande men inte illamående, huvudvärk eller värk i bihålorna. Mer avslappnad också. Nu ska jag ta det lugnt i helgen också så jag kan jobba på måndag igen. Ska gå ut lite idag och se om det fungerar.
skickar lite läkande healing🙂

Tack Storlappen 🌺