Våga skriva här !
Jag vet att det är många inne på forumet som inte vågar eller vill skriva. Varför inte ? Det är ju ni som är forumet ! Ni ska veta att det finns inga dumma frågor, heller inga dumma upplevelser och tankar omkring ämnena som finns här. Känn er delaktiga när ni är här, våga ta för er och få respons på allt ni vill dela med er av. Vi är så många med tusentals upplevelser och funderingar…så kom in och bli en av alla oss !
Det vore så skoj med lite inlägg och nya tag, och jag lovar att jag ska dra min strå till stacken genom vissa förändringar här på forumet.
Många hälsningar MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Lite lustigt,blir lite full i skratt.Liknande inlägg har jag nyss gjort på Övernaturligt*L* Så jag säger som Maria ,kom igen och skriv.Vi tillsammans är dessa fina Forum.

Men självklart ska alla våga skriva. Men man får också acceptera att det finns många olika personer med olika sätt att se på saker. Man ska inte ta åt sig utan ta det som lärdom i livet, en gåva att man får lära sig att andra ser på saken på ett annat sätt.

Jag vill gärna putta upp denna tråden igen. 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Anledningen till att ex. inte jag alltid våga skriva är för att det är så lätt att man blir missförstådd på forum.. Jag är en rak o ärlig person och det är inte alla människor som tål/uppskattar det..
Klart Soffe att du ska våga skriva här, det är ju skillnad på att vara rak och ärlig än att gå på personer, och det gör du absolut inte, du är så välkommen att skriva, det uppskattar vi alla. Kram Fia H
#5 Tack FiaH! Det glädjer mig 
Men oxå något som jag kan bli besviken på är att det är oftast dem som skriver mest i forumen som är mest populära och intressant att skriva med o till..

Snälla Soffe, du får inte känna det så. ALLA är lika välkomna in och alla är lika populära på Healing.ifokus. Jag blir lite ledsen för att du upplever det så. Men jag är väldigt glad att du skrev det du känner, för annars vet man ju inte. Jag vill ha ett forum där vi alla känner oss delaktiga.
Har det hänt något här på Healing som gör att du känner det så ?
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
#8 Det jag skrev om känner jag nog mest på övernaturligt egentligen..Det är en helt annan energi där..Här på healing.ifokus är lugn o harmonisk energi..mer kärleksfull. Jag kan uppleva att när man skriver något i dessa forum, att antingen om det är en egen tråd eller i någon annans..så får man inte alltid den respons man förväntar sig, men ändå så vill jag ju inte kräva massa heller..Det känns ju fel..Det känns som att jag e lite förvirrade i mig själv..Jag kan både känna som att jag vill ha uppmärksamhet o bekräftelse på saker, men så vill jag inte uttrycka mig så för det kan bli jobbigt för andra människor..svårt o förklara vad jag menar, men jag försöker. Jag vet iallafall att jag behöver jobba med både självförtroendet och självkänslan..
Kan förstå dig Soffe. Ibland vill man så mycket men ändå inte, ibland känner vi oss starka och ibland sårbara, men vi är alla till för att lyssna och själva dela med oss, kan vara skönt att få utt rycka sig ibland, men det kan oxå vara svårt om man inte är i full balans. Glad att du delade med dig, och roligt att du har dom känslorna här, känner oxå mycket kärlek och glädje här, vi delar alla så många tankar och funderingar, och kan hjälpa varandra. Kram Fia
#10 Tack! För din förståelse
..Du känns som en väldig snäll, ödmjuk o empatisk människa..Du har säkert fler fina egenskaper, men det är dem jag känner mest nu..