Healing iFokus

Healing

Läst 626 ggr
[GunillaF]
2

God morgon 1:a Mars

God morgon alla healers! Äntligen första dagen i vårmånaden och det känns bra tycker jag. Vi har en härligt tid framför oss när allt i naturen vaknar och pånyttföds!

Nu iväg till sista arbetsdagen för den här veckan.

Ha en bra dag! 🌺

Farwuq
1

Morrn morrn.

Klar himmel, snöfritt och plusgrader här i djupa södern.

😎

Snökartan

http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/snodjup

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Nåjd]
1

God Morgon !

Ja nu är det vår i luften även om kallgrader dyker upp och mer snö men just den här dagen tycker jag det känns vår.Har gjort ett tag så den verkar vara tidig för många i år.

Just nu umgås jag med dammsugaren,skurtrasor och damvippan ingen rolig umgängeskrets precis men fint och rent så man kan koppla av sen.

Ha en alla tiders en 🙂

[rore]
2

Hej och god morgon på er!

majlar
1

God morgon alla. Här dansar mina Kristaller runt i hela rummet då solen träffar dom med sina härliga strålar. Ett tecken på att det är vår på gång.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

inisklo
2

Hej o hååå o ni ska ha det så bra.Jag var här tidigare o ville lämna min GOD MORGON VISAN😃,men va tro ni,att händer…joo samma sak som så"många"gången tidigare…vips,haps o puts vex…🥵

Det blåser här så in i helhjärtan,men bara - 3/4 där mellan o ☀️är framme.Det var rena rama tivoli,att vara ute med 🐶hon fick hålla mig fast,att jag int skulle flyga i väg.👍Hon lyckades…här sitter jag o skriver o nu vill jag för min del önska till er alla trevlig fredag o helgen om vi int träffas mer just nu.

Var ni än är o var ni än gör var rädd om er o varann.

Kram

Andina
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron i stugorna!

Våren väntar på sig - även om vi har en eller två plussisar idag. Snö, regn o halka väntas i veckoslutet. Så jag får titta på förra årets vårbilder och försöka affirmera så gott jag kan.

Ska strax ut o bjuda rådjur o fåglar på lite frukost. Passar på när solen ännu är framme.

HareGodis hela da'n! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Godmorgon alla!

Tack för fina bilder i tråden!

I går planterade jag om mina krukväxter 24 st se`n var blomjorden slut, har en Clivia kvar som skall delas.

Det är mycket mn vill göra nu när det är ljusare ute, vill vara både inne och ute.🙂

Här är det vårvindar friska i dag och sol! ☀️

Ha emn mysig fredag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
0

Godmorgon!
Vilka fina bilder ni delar med er.
Vi har inte varit ute en sekund i solen då barnen är sjuka. Men imorgon fyller min svärfar och barnens farfar 50 år så då ska vi minsann ut och vara "borta" ett dygn, vi har ingen aning om vart vi ska så det ska bli trevligt och nyfiken är man, vi ska iaf ha badkläder med oss. Bada INNE antar jag då, men vi hoppas att solen skiner lika mkt imorgon som den gjort i veckan! 🌺

Önskar er en riktigt fin helg! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Toyan
0

Tittar in och önskar er en fin fortsättning på dagen.

[Oniq]
0

Hoppas alla får en kanon fin vår och start. ☀️ 😎