Mor'n ons 27/2 -13
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n.
De lovar +°:er & sol idag.
Nu har jag strukit & stärkt bikinin - allt e klart för ett solbad. 😎
---
Bilden fr 24/2 -13 med fullmånen.
---
Hmmm…undrar hur detta går till - överkroppen kan ja förstå…men underkroppen! :-o
http://www.youtube.com/watch?v=p7iwL37U2zM
Ha de!
/L
God Morgon på er !
Strukit bikinin,ska du utomlands Lynxx ?låter härligt i så fall ha en underbar resa 🙂
Kaffet bredvid,lite datorgöra,städ på G och en massa ärenden såna där man inte har lust med men skönt att få avklarade.
Ha en fin dag på er 🙂
Hej o godmorgon på er morgon pigga människor🙂Va ni är tidigt Lynxx o Nåjd eller är jag så sen…ja ja nu är jag här allafall.
Jag har int så mycke att "rapotera"det är som vanligt…kaffe med sällskap av prinsen innan han gick till jobbet😕åkte till jobbet.Hunden har varit ute med kattor o än av kattor är ute än.
Det är + - 0 ute…härligt
Som sakt redan i dag… blir ingen ABF i dag heller…alla är sjuka…njaaa nån av tjer o då blir det ingen lunch i Stathotellet heller o inga glaskonst.Jag får hitta på annat.
Ha nu en bra dag alla glada o ni som än int är så glada,men kan bli😃
Näe - ja menade att vädret här, i Sthlm, blir så skönt att det går å solbada. 😉
---
Mycket fascinerande om Månen på SVT Play - Vetenskapens värld - fr i 'mån'dags 25/2:
http://www.svtplay.se/video/1056863/del-7
Utan Månen hade vi inte funnits. Förhållandena kommer att ändras dramatiskt på Jorden vartefter Månen avlägsnar sig - med ca 3,78 cm/år - så det tar ju ett tag innan effekten märks.
/L
Ha ha ha Lynxx det är jag som inte hänger med ☺️😃
God morgon på er!
Här är det full fart på bikinistrykande mm. Får nog ta och se över bikinin jag också för här smälter det undan och är varmgrader.
Nu en kopp kaffe till innan dagens arbete tar vid.
Ha en finfin dag alla!🙂
Hej och godmorgon på er!
*s* ja, tänk vad solsken kan göra med oss :)
Här försöker solen tränga igenom diset, men det är lite halv hjärtat så där. Hoppas att den inte ger upp nu bara ;)
Kaffet är i sörplat, tvättstugan är igång,,Nu är det bara lite andra måsten kvar.
Ha det så gott!

Godmorgon alla!
Visst är det skönt att solen är framme igen och piggar upp oss även om jag är morgontrött.
I dag har jag tänkt plantera om mina krukväxter och naturligtvis en promenad i solskenet.
Ha en fin onsdag alla! ❤️
Ps Tack för fina bilder!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla.
Här skiner solen som en liten tok. Det är inte klokt vad den gör med människorna, efter en lång härlig vinter.
Idag ska jag på mammografi. Aj och urk. Tur att det går rättså fort, det är ju löpande band principen nu för tiden.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈
🤔…har liten "rast"nu o tänkte den där med bikini o solen osv härligt…
joo joo jag tycker,att det är fint till nån,att ha bikini o jag skulle gärna ha bikini o trala laa tipp tipp o sväng o hip o hopp men magen min…om det hänger från vänster sidan o jag får rullat den in då hänger den från höger sidan🤪att jag får lov o sola mig utan bikini 😂…😉
Nu är min"rast"slut här…hej o hååååå ja ja fina bilder skulle jag oxå säga.
+8° kl 15:20.
Stackars insekter som vaknar å tror att nu ere vår på riktigt :-/
/L
Go'Morron på sena kvällen allihop!
Ja, plusgrader - hela 5-6 styckna! - har vi fått njuta av här idag också! Jättehärligt att höra när snön börjar smälta, droppa, från taket. Tyvärr är det bara några få timmar plussisarna hänger kvar, men imorgon blir det i alla fall ett par st plussisar har de lovat. Men se'n slår Kung Bore näven i bordet igen - och vägrar ge plats för mer vår!
Bikini??? Det minns jag inte ens vad det är… 😊 Jag kan känna igen en del av din beskrivning, Inisklo. ;)
Men visst gör solen mycket! Jisses vad den påverkar humöret! Det är som att ljuset för med sig glädje! 🙂 Me like!
Tack för härliga bilder också - vintervårvintriga!
Ha en go' fortsättning på senkvällen o sen en riktigt Go'go' natt! 🤦♂️😴😴
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing