Healing iFokus

Healing

Läst 367 ggr
Lynxx
0

Mor'n sön 24/2 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n

Idag måste ja ut på vägarna trängas med div mbl-pladdrare etc.

Farligt att köra bil idag - så många virrpannor att väja för nu för tiden. Alkoholpåverkade, drogade, gamlingar som e påverkade av mediciner m.m.

Sverige - enda landet i EU som tillåter mbl-pladder vid bilkörning!

----

Nåväl, hur som helst, en kamera ska ja hämta. Får passa på att bunkra lite på ICA MAXI - när ja ändå har vägarna förbi.

Ska förbi & köpa ngr flaskor Aleo Vera hos healer'n åxå.

En dyr dag idag :-/

Trösten e att det bara e 10 månader kvar till JUL.

---

Här har ni en som har tränat på gitarren - det tar ett tag innan han kommer igång ordentligt - men se'n!!!:

http://www.youtube.com/watch?v=FiDnZ-T2IDw

Ha de!

/L

Indiania
0

Godmorgon Lynxx och ni andra!

Söka jobb på IKEA var ingen höjdare 😃hihi, skall förresten till IKEA och handla lite i dag och hälsa på döttrarna.

Vilken gittarist, han kunde verkligen spela, tack för fin underhållning!🌺

Hoppas ni alla får en härlig söndag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Solen skiner lika strålande i dag som i går. En dag som ska tillbringas utomhus alltså. Ska bara fixa lite kaffe att ta med.

Ha en fin dag i allt vad ni gör!❤️

frodig
0

God Söndagmorgon på er!

Idag blir en upprepning av gårdagen här. Solen skiner här också, och jag ska ut och njuta av den, tar nog en kaffeslurk med också. 

Alla vägar utom promenadvägarna tänker jag undvika, så jag slipper fundera över mobilpratare bakom ratten 🙂.

Såg och hörde några strömstarar igår. Dom där sötingarna som står och knixar på iskanter och stenar ute i vattnet.

Ska kolla gitarristen senare.

Ha det gott med dagen!

Skogshumblan
0

God förmiddag. Ja mobilprat och bilkörning är en bra sak att tänka till kring. Idag ska jag ta hand om tvätten och sen vila. Är inte på banan än utan är trött och hes fortfarande. Segt är ordet! Hoppas ni alla får en fin dag vad ni än gör:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
0

God middag!

Tittar in och önskar er alla en fin fortsättning på dagen🙂