Healing iFokus

Healing

LĂ€st 829 ggr
Lynxx
0

Mor'n fre 22/2 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n.

Ngr dgr med +grader vĂ€ntas till veckan - man tackar! 😎

PÄ söndag ska ja nÀmligen hÀmta kameran ja ska köpa (bÀttre beg).

---

Biljett fixad till 14/7 -13 - Öland - Borgholms idrottsplats.

Denna gÄng skall ja sitta pÄ vÀnster sida - sÄ ja ser Vickan nÀr hon anlÀnder dit, sÄ ja kan fota. Ska försöka ta mig dit i tid i Är - sÄ ja hinner se Ä fota henne Ä "lilltultan" pÄ nÀra hÄll vid mottagningen pÄ Solliden ÄxÄ.

Köpa deras parfym Ă„xĂ„? NĂ€e
nĂ„'n mĂ„tta fĂ„r'e allt va! 😃

---

Ha de!

/L

[Navahowolf]
0

God Morgon pÄ er alla !

Lite kallt hĂ€r ocksĂ„,kaffet pĂ„ spisen som börjar koka sĂ„ strax  första morgonkoppen,den bĂ€sta pĂ„ dagen och spĂ„ i kaffesumpen.Alltid lika roligt att se vad mönstret bjuder pĂ„.

Ha en fin Fredag đŸ™‚

inisklo
0

Nej men hej jag som har skyndat,att komma först till H i F o öppna dörrar o skriva god morgon😂men jag hadde lite annat före som tog min tid.Kul att vara hĂ€r nu o vĂ€nta vilka kommer efter eller har hunnit oxĂ„ före mig😛

God morgon alla!

Mörkt Ă€r det ute Ă€n o lite varmare var det var i gĂ„r.I gĂ„r den hĂ€r tiden var det, dĂ€r runt -20 nu Ă€r det runt -10.Det var soligt o fint igĂ„r.Hoppas det blir lika fint idag.

Jaa-a kan ni tĂ€nka er,redan fredag.Oi va den hĂ€r veckan har gĂ„tt fort.I dag ska jag stĂ€da hela huset.Vilken tur,att den Ă€r int sĂ„ stor.😉

IgÄr har jag gort sÄ mycke mat,att jag slipper göra det i helgen.KUL!Det Àr bara varma upp nÀr man bli hungrig.SÄ gör jag ibland för,att det skulle kÀnnas lite mer extra för mig med,att slippa stÄ dÀr o "koka"

đŸŒșHA DET SÅ BRA O TREVLIGT FREDAG TILL ER ALLA!

[GunillaF]
0

God morgon!🙂

Sista arbetsdagen den hÀr veckan och i kvÀll Äker jag ivÀg och gratulerar min mor som fyller Är.

Ha en riktigt hĂ€rlig dag alla!đŸŒș

majlar
0

God morgon alla. HÀr Àr det frost i trÀden och kyligt, det biter fint i kinderna.

Parfym frÄn Solliden lÄter intressant. Fin bild pÄ Vickan..

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann

smilax
0

God morgon alla!

LÀnge sen jag tittade in men nu tÀnkte jag passa pÄ nÀr jag Àr hemma idag. Vaknade med illamÄende, yrsel och början till huvudvÀrk sÄ det gick inte att komma ivÀg till jobbet. Blir nÄgot stressad bara av att veta att det stÀller till en himla massa för de andra pÄ jobbet. NÄja fÄr vila över dagen och försöka fÄ det att gÄ över. En kurrande kisse pÄ magen kan sÀkert hjÀlpa.

Ha en hÀrlig dag allihopa!

Toyan
0

God morgon🙂

HÀr Àr det 7,5 minus, hoppas solen kommer och besöker oss.

Blir en dag med lite allt möjligt att göra.

Ha en fin fredag med allt ni gör🙂

[rore]
0

Hej och god morgon pÄ er alla!

HÀr Àr det ganska sÄ vitt och aningen för grÄtt & -3.

Önskar att det ville bli si sĂ„ hĂ€r,,,,😎

[Chakra]
0

Godmorgon!

Fredag och helgjobb! KĂ€nns bara bra!

#0 Fin bild!
#1 SpĂ„tt i kaffesump har jag ocksĂ„ gjort nĂ„gon gĂ„ng! SpĂ€nnande!🙂

Ha en skön dag!

inisklo
0

#1 jaa det stĂ€mmer
det Ă€r roligt att spĂ„ av kaffesumpen,för nĂ„n Ă„r sen fick jag ❀botten  av min kaffekopp samtidigt nĂ€r jag har trĂ€ffat en😜men jag fattade inget, för den liksom int stĂ€mde,att JAG typ var kĂ€r osv o den relation gick Ă„t skogen,TACK o lov,men nu fattar jag.Den "kanse"var tröst till mig,att jag kommer,att hitta kĂ€rleken o bli😍heh-hee

Ny för tiden bildas det alltid ring eller tvĂ„ botten av kaffekoppen🙂o en ring har jag redan i vĂ€nsterhand.🎧

frodig
0

Godmorgon lite i förbifarten frĂ„n mig đŸ‘‹! Har ögnat igenom lite och sett era fina bilder, vackert.

Kaffesumpen brukar jag ocksÄ tyda lite dÄ och dÄ, det Àr kul och lÀrorikt :).

Lycka till med er fredag alla kĂ€ra healers! â€ïž

[dandamimm]
0

Titta in snabbt för jag hinner eg. inte sitt hĂ€r. Full rulle Ă€ bara förnamnet 🙂. Ha en fin fredag och dĂ€refter en underbar helg.

Kramen