Healing iFokus

Healing

Läst 580 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 20:e Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Onsdagsmorgon alla healers!

I dag är det kallt här uppe i Norrland igen. -22 grader. Enda fördelen med det är att man med säkerhet vet att det blir en solig och klar dag.

Nu iväg till jobbet och i kväll ska jag på 40-årskalas.

Ha en bra dag!🙂

Farwuq
1

God morgon.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Toyan
1

God morgon Gunilla, Farwuq och övriga🙂

Fy så kallt Gunilla, här är det 3,5 minus och blåser, ha en fin dag och trevlig kväll🥳

Ha en fin dag alla healers!

Farwuq
1

-0,6°C enligt min termometer.

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

majlar
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla.

-3.6 och vindstilla, det har lovats sol här i eftermiddag. Låter fint.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann☀️

[Chakra]
1

Godmorgon!

En orörd ledig dag har börjat….

inisklo
1

God morgon alla var ni än är o gör o jätte härligt o bra dag önskar jag till er o att vi alla kan o får njuta av☀️

Det är konstigt… nu är det kallare igen,men int så kallt som hos Gunilla tack o lov prr prr…Det är int nu mer än -5 o så har det varit nu nån tid,-10 mellan -5 snö har vi kvar o det har snöat oxå då o då…Vinter… fast fåglar har fattat fel när det har varit 0 grader.Jag sa till dom på söndag,att visla lagom än är int vår😉Dom struntar mitt tjat.

Ja ja nu ska jag göra nåt nytta.Röja lite o sen pysseli pyss pyy håller på o fixa min svarta klänning…hur länge än…det kommer så mycke annat här mellan.Har gort lite postkort,läst,skrivit,dams.osv Nheeee int idag😛i dag har jag hunnit skriva o förlura det o skriva igen o läsa,tömma diskm.lasta nya dit,vatna blommor,mata hunden o kattor,vara ut med hunden,titta på tv o koka kaffe till oss halv fem.😃

Önskar till er bra onsdag o som till så många andra…positiv tänkande!

Andina
1

Go'Morron allihop!

Tack för härlig bild också, Majlar! Me like! :)

Hua, -22 grader! 😮 Om vi skalar bort en av tvåorna så har vi dagens temperatur här. Onekligen mycket skönare! Men så är färgen grå också… 

Röja blir det här också idag, och ut o kuska runt på vägarna en hel del. 

Ha kul på födelsedagsfirat, Gunilla! och Ha en fin o kul dag alla andra också! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Indiania
2

Godmorgon alla!

Jag blev väckt av telefonen i morse men nu har jag druckit kaffe i lugn och ro.

I går hade vi fisksoppa till middag och den var så god så jag ringde min bror här i stan så han fick smaka.

Det är -1,5 gr ute nu.

Ha det trevligt på kalaset Gunilla!

Ha en härlig dag ! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[JeanetteK]
2

God morgon eller kanske förmiddag!

Jag känner mig så glad idag. Har inte haft någon bra period och plötsligt är det som att solen når in i min själ och livet känns roligare! Det är så härligt när det äntligen vänder!

Här i Skåne är det runt nollan men blåsigt och rejält kallt.

kram på er!

inisklo
1

#9 JeanetteK 🤔Så har det varit till mig med o är lite si o så än men glädjen har kommit tillbaks o nua energi som bara bubblar innom mig.Känns såsom man skulle kuna flyga.🙂Jag kan flyga jag är int rädd😃Jag blev mer glad oxå nu när jag läste din text.Jätte härligt,att du känner så…o låt nu solen värma dig riktigt där inne i själ.Fånga dagen !

Kram på dig o var så go 🌺

[JeanetteK]
1

#10 Tack snälla goa du!! ❤️

[Navahowolf]
0

Hej hopp i tråden !

Mysigt med kallgrader  friskt och sunt att vara ute i😎

Jeanette vad härligt att läsa,allt gott till dig och massor av ljus i din väg 😘

Har vart ute och kuskat runt några dagar men snart är det slut på det roliga och gnällryggen den slutade gnälla så det var inget särskilt med den mer än muskelsträckning kan jag tro,säger man sådär tjuter den väl snart igen 😃

Ha en fin dag på er 🙂

[JeanetteK]
0

#12 Tack! 😘